/image/97/0/header.204970.jpg

EFIKASNOST

Jedna od Peugeot primarnih briga kao proizvođača automobila je njegova predanost očuvanju okoliša, koji za nas ide ruku pod ruku s užitkom u vožnji. Peugeot inženjeri i dizajneri su se pokazali na visini zadatka.

PureTech MOTORI

/image/98/4/1_2lpuretech_1408tech002bis.204984.jpg

PEUGEOT predstavlja svoju novu paletu PureTech 3-cilindričnih motora, svi jako efikasni i rađeni po najsavremenijoj tehnologiji.

Ovi novi benzinski motori su lakši i kompaktniji, a to smanjenje težine i veličine rezultira povećanom energetskom efikasnošću. Također smo optimizirali potrošnju goriva i minimizirali trenje - dva dodatna ključna faktora koji stoje iza njihovih vrhunskih performansi.

PureTech motori Vam nude jedinstven nivo užitka u vožnji čak i na najnižim obrtajima. S najvećim obrtnim momentom od 230 Nm (na najjačoj verziji) na 1.750 obrtaja u minuti, oni nude najbolji dostupni odnos brzina / snaga na današnjem tržištu. I sa 95% obrtnog momenta dostupnog između 1.500 i 3.500 obrtaja u minuti, performanse ostaju prvoklasne u svakom trenutku.

Osim njihovih izvrsnih performansi, ovi novi motori su također vrlo ekonomični, sa smanjenom potrošnjom goriva i emisijom CO2 za do 25% u usporedbi s 4-cilindarskim motorom,  i sve to isporučujući isti nivo snage - štedeći vam oko 1,5 litara goriva na 100 km bez ikakvog žrtvovanja  užitka u vožnji. I upravo je PureTech motor taj koji je pomogao novom Peugeot 308 oboriti svjetski rekord za najveću pređenu kilometražu s jednim rezervoarom goriva.

BlueHDi MOTORI

i

Nakon što je stvorio najefikasniji sistem na tržištu u smislu smanjenja štetnih emisija, PEUGEOT sada potvrđuje svoj vodeći položaj što se tiče efikasnosti zaštite okoliša.

BlueHDi je naše ime za Euro 6 dizel motore, u kojima se kombiniraju vrhunske performanse s minimiziranim emisijama.

BlueHDi tehnologija nudi ekskluzivnu kombinaciju oksidacijskog katalizatora SCR (Selektivna Katalitička Redukcija) i FAP (Filter Čestica) sistema, omogućujući motoru smanjenje emisije dušikovih oksida (NOx) do 90% i smanjenje emisije CO2 do 82 g/km, a također smanjuje potrošnju goriva i eliminira do 99,9% svih sitnih čestica.

BlueHDi tehnologija ispunjava u potpunosti sve standarde Euro 6 koji se odnose na nova vozila od septembra 2014, te će se primjenjivati na svim vozilima od septembra 2015. Tehnologija će se koristiti na svim dizelskim PEUGEOT modelima, i nudi najviše raspoložive potencijale što se tiče budućih standarda za smanjenje onečišćenja.

EAT6 AUTOMATSKI MJENJAČ

/image/98/5/eat6_1408tech001bis.204985.jpg
/image/98/6/308sw_1401pc066.204986.jpg

Novi EAT6 (Efikasni Automatski Mjenjač 6 brzina) mjenjač je automatski mjenjač sa 6 brzina koji optimizira potrošnju goriva vozila i vaš užitak u vožnji.

Dizajniran je za pružanje drastičnog smanjenja emisije CO2 ostajući krajnje jednostavan i praktičan za korištenje.

Njegova Quickshift tehnologija nudi ugodnu vožnju i jedan od najbržih prenosnika dostupnih na današnjem tržištu.

To znači da je razlika u emisiji između ručnog i automatskog mjenjača sada smanjena na 5 g/km (ISO montirane gume) – što dovodi EAT6 u izrazito povoljan položaj u smislu užitka u vožnji i potrošnje goriva.

STOP AND START

Korištena u našoj najnovijoj generaciji benzinskih motora, e-HDi tehnologija je također poznata kao Stop & Start sistem.

Idealna za vožnju u gradu, Stop & Start funkcija automatski zaustavlja motor kada god je automobil u stanju mirovanja - na crvenom svjetlu, na primjer, ili kada se suoči sa "Stop" znakom. Zatim, nakon što je vozač spreman da krene dalje, motor se pokreće blago i odmah.

Ovo je korisno iz više razloga: potrošnje goriva se drži pod čvrstom kontrolom (-5% od konvencionalnih vozila prilikom vožnje u gustom gradskom saobraćaju), emisije CO2 su smanjene (nula emisije kada je motor zaustavljen) i automobil je nečujan dok čekate.

Ukratko, e-HDi tehnologija omogućuje kombiniranje ekološki prihvatljivih performansi s punim užitkom u vožnji!

A za potpunu usklađenost u svim načinima vožnje, Stop & Start se može isključiti.

PROSVJETLJENJE

i

Recite zbogom prekomjernoj težini! Za najnovije modele, PEUGEOT je posvetio svo svoje inženjersko umijeće, izradi svojih automobila lakšim i kompaktnijim. Svaki  novoosmišljeni element svaka tehnologija koja se koristi, svaka pojedina komponenta - sve je pažljivo koncipirano da doprinese obaranju težine vozila.

Krajnji rezultat je smanjenje ukupne mase koja pomaže smanjenju potrošnje goriva i emisije CO2  - ali bez kompromisa u pogledu sigurnosti ili performansi.

HYbrid4

/image/98/7/peugeot_gam_2013_003_fr.204987.jpg
/image/98/8/3008hybrid4_1007tech_dbis.204988.jpg
/image/98/9/peugeot_3008hy4_2013_028_fr.204989.jpg

Sa svojim HYbrid4 motorom, Peugeot pokazuje da je konačno moguće imati ekološki prihvatljiva vozila  s besprijekornim iskustvom u vožnji.

Osim što pruža prvi potpuni hibridni dizelski motor u svijetu, HYbrid4 tehnologija omogućuje vozačima da odaberu najprikladniji  način vožnje za bilo koje putovanje.

Ova funkcija je vrlo jednostavna za korištenje: brojčanik na centralnoj konzoli omogućuje vozaču odabir između 4 različita načina vožnje: Auto (redovitu vožnju, ali naizmjence električna i dizel), Sport (pojačane dinamičke performanse), Električni (za tihu, gradsku vožnju bez emisija) i  pogon na 4 točka (za poboljšano držanje na cesti na svim terenima).

HYbrid Air

/image/99/0/208hybridfe_1302cgi002.204990.jpg

Hybrid Air je novi hibridni pogonski sistem koji kombinira 3-cilindarske benzinske motore najnovije generacije s komprimiranim zrakom.

Inteligentan i inovativan, Hybrid Air se prilagođava vašem individualnom stilu vožnje.

Ovisno o situaciji te o tome kako vozite, motor automatski odabire najprikladniji način: komprimirani zrak (nula emisija), benzinski ili kombinovani.

Kada vozite u gradu, način rada komprimiranog zraka je aktivan 80% vremena. Na otvorenoj cesti ili autocesti, s druge strane, vozilo će favorizirati benzinski način rada.

Ova tehnologija garantira radikalno smanjenje potrošnje goriva i emisija CO2, i predstavlja prekretnicu na putu ka 2.0L / 100 km.

ELECTRIC

/image/99/1/ion_2010_041_fr.204991.jpg

Što se tiče lakih komercijalnih vozila, automobila, skutera i bicikala - do sada, Peugeot je jedini proizvođač koji nudi kompletan asortiman potpuno električnih vozila.

Unatoč tome što su iznimno ekološki orjentirana - nula štetnih emisija, nula CO2 emisija  s izuzetno niskim troškovima rada  - ova vozila pružaju i više nego dobar  užitak u vožnji, dok su i dalje tiha i bez vibracija.

Upoznajte iOn - 100% mali automobil koji je savršen za gradsku vožnju - i novi Partner Electric, električni kombi namijenjen profesionalcima u gradskim sredinama.

Ova vozila pokreću najsavremenije litij-ionske baterije. Punjive iz kućnih ili namjenskih izvora napajanja, ona nude značajan vijek trajanja baterije dok je proizvedena snaga odmah na raspolaganju.

iOn i Partner Electric vozila su osmišljena kako bi obnavljala energiju pri usporavanju ili kočenju – pružajući bateriji autonomiju od 150km  (170 za Partner Electric) plus Stop & Start - znatno više nego što trebate za prosječnu svakodnevnu vožnju.

FAP

FAP (filter čestica) je Peugeot rješenje za rješavanje emisije čestica u dizel motorima. Gotovo svi Dhi modeli brenda dolaze opremljeni ovom tehnologijom.

FAP Sistem je sistem samostalnog čišćenja. On tretira plinove nastale izgaranjem dizelskog goriva i uklanja do 99,9% svih emisija čestica, bez obzira na veličinu čestica i operativnog stanja vozila.

Postoje dvije faze u procesu: prvi, čestice su uhvaćene u poroznom filteru izrađenom od silicijeva karbida. Nakon nekoliko stotina kilometara, faza regeneracije je postignuta, u kojoj se čestice spaljuju na vrlo visokoj temperaturi. Proces je automatski i posve neprimjetan.