2008

PEUGEOT 2008 SUV

TEHNIČKI PODACI

MJENJAČ EAT6

/image/77/0/peugeot_208_2015_159_fr.194770.jpg

Sportsko terensko vozilo PEUGEOT 2008 u izvedbi 1.2L PureTech 110 S&S je dostupno s automatskim mjenjačem EAT6 koji je opremljen s 6-stepenim pretvaračem za optimalnu potrošnju goriva i intenzivnije osjećaje u vožnji. Raspolaže tehnologijom koja pruža brzo i glatko mijenjanje brzina među više brzina odjednom.

S druge strane, njegova učinkovitost (energetska učinkovitost) je praktično ista kao i kod ručnog mjenjača, jer smo postigli smanjenje unutrašnjih trenja i ugradili pretvarače okretnog momenta s premošćujućim kvačilom koji sprečavaju proklizavanje.

Rezultat toga su za 7 g/km manje emisije CO2 kod ručnog mjenjača (sa gumama istih dimenzija), čime je ova izvedba zauzela izuzetno dobru poziciju s aspekta živahnog djelovanja i potrošnje goriva.

MOTORI PureTech

/image/78/4/peugeot_suv2008_layout4-7.196784.jpg

Modularan i kompaktan te ekološki prihvatljiv s efikasnim trocilindričnim motorom predstavlja koncentrat učinkovitosti i vrhunske tehnologije. Udobnost u vožnji, koju nudi, jedna je od najboljih na tržištu i to već od najnižih okretaja motora dalje, a može se pohvaliti i odličnim odnosom između okretnog momenta pri niskim okretajima i snagom. Ako usporedimo vozilo iste snage i živahnosti, ovo tehnološki inovativno vozilo omogućuje čak 25 % manju potrošnju goriva i emisije CO2.

Turbo motor 1.2 l PureTech 110 S&S EAT6, koji se ugrađuje zajedno s automatskim mjenjačem EAT6, postiže kod kombinirane vožnje emisije CO2 u vrijednosti od jedva 110 g/km, čime je u svom segmentu postao benzinski motor s automatskim mjenjačem koji služi kao primjer drugima.

MOTORI BlueHDi

/image/78/5/peugeot_suv2008_layout4-6.196785.jpg

Kod kompaktnog sportsko terenskog vozila PEUGEOT 2008 je motor 1.6L BlueHDi ekskluzivno opremljen tehnologijom selektivne katalitičke redukcije (SCR)i s filterom krutih čestica (FAP) s aditivom. Motori, koji ispunjavaju emisijski standard Euro 6 (u Evropi), su visoko efikasni i ujedno pružaju kontroliranu potrošnju i umjerene emisije. Kod svih su emisije CO2 manje od 97 g/km, a potrošnja goriva manja od 3,7 l/100 kmi, čime je porodica motora 1.6L BlueHDi postala najštedljiviji i učinkovitiji izbor dizel motora na tržištu.

FILTER KRUTIH ČESTICA I SCR

/image/78/6/peugeot_suv2008_layout1-7.196786.jpg

Tehnologija BlueHDi omogućuje optimalnu potrošnju gorivai zahvaljujući tehnologijama SCRi i FAPi.

Ugradnja sistema SCR ispred filtera krutih čestica s aditivom omogućuje:
- smanjenje emisija dušikovih oksida (NOx) do 90 %;
- optimalno smanjenje emisija CO2 i potrošnje goriva (do -4 % u usporedbi s motorima Euro 5);
- brže paljenje - nakon pokretanja vozila - zahvaljujući djelovanju pri niskim temperaturama.
 

STOP & START

/image/78/7/peugeot_suv2008_layout4-5.196787.jpg

Brza, učinkovita i tiha tehnologija Stop & Start omogućuje da motor pređe u stanje pripremljenosti neposredno prije i u toku mirovanja automobila, čime pomaže kontroliranju potrošnje goriva i smanjenju emisija CO2.
 
Kada vozač skine nogu sa pedale kočnice, motor će se odmah ponovo pokrenuti nečujno i bez vibracija.

DIMENZIJE

  • /image/78/8/peugeot_suv2008_layout-14_1-2.196788.jpg

    DUŽINA

  • /image/79/0/peugeot_suv2008_layout-14_2-2.196790.jpg

    UNUTRAŠNJOST

  • /image/79/2/peugeot_suv2008_layout-14_3-2.196792.jpg

    PRTLJAŽNI PROSTOR