STANJE U PERIODU KORONAVIRUSA (COVID-19) OBAVJEŠTENJE

210 GODINA MARKE PEUGEOT

/image/27/9/peugeot-210-ans-fonddecron-1210x370fr.730279.png
/image/27/9/peugeot-210-ans-fonddecron-1210x370fr.730279.png

NAŠIH 210 GODINA

Pridružite nam se na proslavi naše 210. godišnjice i prošetajte kroz našu historiju: kliknite na pojedine ikone i upoznajte se sa 12 ključnih prekretnica marke PEUGEOT.

210 godina historije, 210 godina posebnih trenutaka.

Veliki izazov bio je odabrati samo 12.
Udubite se u našu historiju kroz dvanaest video snimaka koji prikazuju odlučujuće trenutke marke.

i učitavanje medija nije uspjelo

 

Armand PEUGEOT

"Ne bojte se ničega. Samo vjerujte."
Vratimo se u 1882. godinu. Sve je krenulo vizijom jednog čovjeka koji je želio revolucionarno preokrenuti način prijevoza. Armandova strast prema svemu na točkovima i njegova neizmjerna radoznalost zbog koje je sve radio drugačije, to je sve ono što marku PEUGEOT pokreće naprijed tokom svih ovih godina.

i učitavanje medija nije uspjelo

 

PEUGEOT na relijima

Pijesak, blato i prašina: upoznajte kraljevstvo u kojem je PEUGEOT desetljećima vladao.
Nakon što je pobijedio na reliju Safari 1978. godini i u prvoj takmičarskoj sezoni osvojio titulu prvaka među konstruktorima, PEUGEOT je krenuo u svijet relija. To je bio početak duge serije pobjeda s kojima je PEUGEOT na tim osnovama osvojio titulu prvaka.

i učitavanje medija nije uspjelo

 

Le Mans 1993

Znate li što je bolje od prvog mjesta na pobjedničkim stepenicama? Osvojiti sva mjesta pobjedničkog postolja!
1993. godine tri trkaća automobila PEUGEOT 905 sudjelovala su na legendarnoj utrci 24 sati Le Mansa. Peugeot je želio da to bude utrka koju niko neće zaboraviti. I upravo to mu je uspjelo. Nakon neizmjerno naporne i mukotrpne borbe s konkurentima, PEUGEOTOVI trkaći automobili osvojili su prvo, drugo i treće mjesto: tada je rođena legenda Le Mansa.

i učitavanje medija nije uspjelo

 

Šest naziva "evropski auto godine"

To je uspjelo samo PEUGEOTU.
Što je zajedničko 1969., 1988., 2002., 2014., 2017. i 2020. godini? Svaka od ovih godina ušla je u historiju zlatnim slovima, jer je tada PEUGEOT primio najprestižniju nagradu u automobilskoj industriji, naziv "evropski auto godine". Marka je osvojila naziv šest puta, što je rekordni broj među svim proizvođačima automobila.

i učitavanje medija nije uspjelo

 

Pikes Peak

Pikes Peak je jedan od najtežih i najepskijih trkaćih uspona na čitavom svijetu.
1998 i 1999. godine PEUGEOT 406 T16 je dva puta zaredom slavio pobjedu na toj međunarodnoj utrci. 25 godina kasnije, PEUGEOTOV lav je ponovo zaurlao, a tada je za njegovim volanom bio Sébastien LOEB. Međutim, Loeb nije samo pobijedio ... Uspio je srušiti rekord brzine i postaviti nove standarde ove epske utrke „do oblaka“.

i učitavanje medija nije uspjelo

 

Type 1, 2, 3

Upoznajte prethodnike svih automobila.
1889. godine je Armand PEUGEOT na svjetskoj izložbi u Parizu predstavio svoj potpuno prvi automobil, Type 1 na parni pogon. Nakon toga uslijedili su motori s unutrašnjim izgaranjem, a kasnije su predstavljeni Type 2 i Type 3. Rođeno je nasljeđe marke Peugeot.

i učitavanje medija nije uspjelo

 

e-LEGEND

Kada se prošlost susretne s budućnošću, rađaju se legende.
Na salonu automobila 2018. godine predstavljeno je konceptno vozilo oko kojeg se okupilo mnoštvo ljudi u želji da vide njegov potpuno električni motor i futuristički/retro izgled vozila. Ali to nije sve ... Više hiljada ljudi pokrenulo je inicijativu na internetu za puštanje ovog prototipa u proizvodnju; i vozilo e-Legend će uskoro postati stvarno.

i učitavanje medija nije uspjelo

 

PEUGEOT 205

Upoznajte vozilo u koje biste se definitivno zaljubili.
To je bilo vozilo koje je mnogo više od praktične limuzine ili prvog nezaboravnog vozila. 205 je francuska legenda i stilska ikona. Od izvedbe Roland Garros do onih za svakodnevnu upotrebu. Pobjeđivao je na reli prvenstvima i osvajao srca javnosti od 1983. godine, a tokom petnaest godina prodano je više od 5 miliona primjeraka.

i učitavanje medija nije uspjelo

 

PEUGEOT 404

Jedan broj. Jedno vozilo. Jedna ikona.
Elegantan i moderan PEUGEOT 404 koji se gotovo smatrao modnim proizvodom, a ne porodičnom limuzinom, prije 60 godina dizajnirali su avangardni dizajneri studija Pininfarina. Od tada je prerađen u najrazličitije izvedbe, među kojima su bile i super luksuzna verzija, kabriolet i karavan.

i učitavanje medija nije uspjelo

 

Šarlatani 500 milja Indianapolisa

Otkrijte zašto su trojica mladića dobila taj nadimak ... I kako su svima dokazali da su pogriješili.
Tri PEUGEOTOVA mladića, Georges Boillet, Jules Goux i Paolo Zuccarelli, koji su imali drugačiji pogled na motore, odlučili su stvoriti vlastiti trkaći automobil. Razvili su revolucionarni trkaći automobil PEUGEOT L76 koji je bio opremljen veoma lakim i štedljivim motorom. 1913. godine bili su prvi Evropejci koji su pobijedili na utrci 500 milja Indianapolisa.

i učitavanje medija nije uspjelo

 

Naši zaposleni

Bez svojih zaposlenih PEUGEOT ne bi postojao.
To se naravno podrazumijeva. Svojim talentom i kreativnošću uspjeli su nastaviti izvornu viziju Armanda PEUGEOTA koji je želio modernizirati automobile. Do danas su prodrli već u 160 država u kojima nude tehnologije i usluge s kojima PEUGEOT utire put u budućnost.

i učitavanje medija nije uspjelo

 

401 Eclipse

Upoznajte izum koji je svijetu automobilizma otvorio pogled u nebo.
1932. godine je George PAULIN sanjao o vožnji pod vedrim nebom bez neprijatnog krova koji pušta. Prema njegovoj ideji proizveden je tvrdi pomični krov. PEUGEOT je bio potpuno oduševljen tom idejom, pa je svoja vozila već više od 60 godina opremao pomičnim krovom dizajnera PAULINA.