NOVOSTI

Novi PEUGEOT PARTNER: International Van Of The Year 2019

  • 19.9.2018
Partner nagrada

Novi PEUGEOT PARTNER izabran je za International Van Of The Year 2019 u srijedu, 19. rujna u Hanoveru. Ova nagrada prepoznaje predanost PEUGEOT timova projektu koji je u središtu strategije razvoja Marke.

Novi Peugeot ima dinamičnu i akustičnu kvalitetu bez presedana, brojne sadržaje za tehnologiju i sigurnost, dvije duljine karoserije (4,40m i 4,75m) ili široki raspon motora i opremu dizajniranu kako bi korisnicima olakšala svakodnevni život.

Dvije važne i neviđene inovacije privukle su pažnju:

  • Indikator nosivosti za siguran utovar i
  • Digitalni Unutarnji Retrovizor koji omogućava vidljivost pomoću kamere za mrtvi kut.

Peugeot Partner se ističe ekskluzivnom primjenom PEUGEOT i-Cockpit® koji je svjetska premijera u ovom segmentu, nudeći novo iskustvo u vožnji za još veću produktivnost.

Svaki stručnjak će pronaći vlastitu konfiguraciju koja će mu omogućiti učinkovito obavljanje posla, uključujući Grip izvedbu koja će zadovoljiti potrebu za robusnim uslugama u svim okolnostima ili izvedbom Asphalt za one koji provode dosta vremena u svom vozilu.

Novi Peugeot Partner osnažuje našu ambiciju za svladavanje nemogućeg.

Nagrada « International Van Of The Year » postoji od 1992. Žiri je sastavljen od 25 europskih novinara i urednika neovisnih časopisa, specijaliziranih za laka gospodarska vozila.

Pure Tech 110 S&S i 130 S&S: Najbolji motor godine 2018

  • 7.6.2018
MOTOR leta

Benzinski turbo motor PureTech grupacije PSA je već četvrtu godinu zaredom dobio nagradu za međunarodni motor godine

Jučer je žiri na 20. izdanju takmičenja "International Engine of the Year Awards" u Stuttgartu već četvrtu godinu zaredom dodijelio trocilindričnom benzinskom turbo motoru Pure Tech 110 S&S i 130 S&S nagradu za najbolji motor godine u kategoriji motora sa zapreminom od 1 do 1,4 litara.

Grupacija PDS je dostavila 210 patenata za porodicu trocilindričnih benzinskih motora. Najnovija generacija motora PureTech je još efikasnija, štedljivija s aspekta potrošnje goriva i učinkovitija, koja omogućuje:

  • u prosjeku 4% nižu potrošnju goriva od prethodne generacije;
  • poboljšano reagiranje1 zahvaljujući optimizaciji turbokompresora (20 % brže povećanje okretnog momenta od 1500 okr/min dalje);
  • 75% smanjenje emisija krutih čestica zahvaljujući filteru krutih čestica benzinskog goriva (GPF2) koji odgovara faktoru usklađenosti RDE3 1,5, koji će prema Evropskom zakonodavstvu stupiti na snagu 2020., dakle tri godine unaprijed;
  • kompaktniju strukturu motora koja odgovara novoj konstrukcijskoj osnovi (CMP4) za gradska vozila, limuzine sa petoro vrata sa srednjim nivoom opreme i kompaktnim SUV-om.

Nova generacija motora, koja je u 2017. lansirana zajedno s novim Peugeotom 308, upravo se uvodi u vozila grupacije PSA, i to za oko sto verzija u više od 70 država. Svi motori odgovaraju evropskom standardu Euro 6.d-temp i kineskom standardu China 6b.

Ovom prilikom, Alain Raposo, direktor pogonskih sistema i podvozja pri grupaciji PSA, izjavio je: "S velikim ponosom primamo ovu prestižnu nagradu već četvrtu godinu zaredom. To je dokaz sposobnosti naših razvojnih grupa. Ovim motorom je sada opremljena većina naših vozila jer je postigao veliki uspjeh kod naših klijenata. Ova nagrada je globalno priznanje za konkurentnost i učinkovitost našeg izbora benzinskih motora, a posebno našeg trocilindričnog motora PureTech."

 

3-valjni turbo benzinski motor PureTech 110 i 130 KS

Tip

 

3 valja u redu

Norma o zaštiti okoliša

 

Euro 6d.temp s faktorom usklađenosti stvarnih emisija tokom vožnje (CF RDE) 1,5

Uvođenje Euro 6d od 11/2018 dalje (3 godine unaprijed)

Najveća snaga

kW / KM

96 / 130 kod 5500 okr/min

81 / 110 kod 5500 okr/min

Najveći okretni moment

Nm

230 kod 1750 okr/min

210 kod 1500 okr/min

Način izgaranja

 

Motor sa neposrednim ubrizgavanjem u središnjem položaju i kompresijskim punjenjem

Promjenljivo vrijeme zatvaranja ventila usisnih i ispušnih ventila

Upravljanje motora i dovod u motor

 

Kontrolna jedinica SSTG PSA

Neposredno ubrizgavanje 250 bar

Električno upravljanje

 

Inteligentno električno upravljanje optimizacijom punjenja akumulatora Stop & Start

Zapremina

cm3

1199

Kompresijski odnos

 

10,5: 01

Promjer x hod 

mm x mm

75 x 90,5

Polužje

 

Radilica s modularnom glavom, fiksni klipni klinovi

Čelik visoke čvrstoće

Pumpa za ulje

 

Sa promjenjivom zapreminom s automatskim upravljanjem preko kontrolne jedinice

Glava motora

 

Legura aluminija A57 s dodanim bakrom i termičkom obradom

Gravitacijsko livenje

Ispušni kolektor ugrađen u lijevane dijelove glave motora

Kompresijsko punjenje

 

Turbokompresor nove generacije, optimizirano iskorištenje, integrirani ispušni elektroventil (Dump Valve), električni zaobilazni ventil (Waste Gate)

Kućište

 

Iz tlačnog ulivenog aluminija u vakumu, hibridni cilindrični tuljci umetnuti s tlačnim ulijevanjem

Ubrizgavanje

 

Središnje neposredno ubrizgavanje, brizgaljke sa 5 otvora izrađene po tehnologiji laserskog bušenja

Visokotlačna benzinska pumpa 250 bar

Upravljanje ventilima

 

2 tubularne bregaste osovine od kompozitnog materijala

Pogon preko vlažnog remena, premaz DLC na klackalicama

Sistem ventila

 

Neposredni prijenos preko mehaničkih podizača

Ventili po cilindru

 

4 ventila po cilindru

Dužina motora

mm

604,5

Visina motora

mm

683,5

Širina motora

mm

586

Masa prema standardu PSA

kg

84 kg

Gorivo

RON

91-98

Hlađenje

 

Upravljanje temperature s upravljačkim termostatom

Ispušna linija

 

Jednodijelni sklop elemenata za smanjenje zagađenja ispod turbokompresora s katalizatorom + filterom krutih čestica benzinskog goriva

 


 1 Reagiranje: vrijeme reakcije motora vozila

2 (Gasoline Particulate Filter) - filter krutih čestica benzinskog goriva

3 (Real Driving Emissions) - emisije u realnim uvjetima vožnje

4 (Common Modular Platform) - zajednička konstrukcijska osnova

Novi PEUGEOT 508 SW: Radikalan karavan!

  • 6.6.2018

Novi Peugeot 508 SW će bit otkriven na Salonu automobila u Parizu i dostupan u Europi od januara 2019. godine.

PEUGEOT predstavlja karavansku inačicu novog PEUGEOT 508. Novi PEUGEOT 508 SW ruši dizajnerske kodove na iznimno konkurentnom tržištu karavana D-segmenta. Novi PEUGEOT 508 SW krasi oštar dizajn niske i dinamične siluete. Stvara savršenu ravnotežu između sportske elegancije i praktičnosti, pružajući zavidnu količinu prostora za putnike te velik prtljažnik kojem se lako pristupa. Unutrašnjost se odlikuje najnovijom generacijom PEUGEOT i-Cockpita®, a malim krugom okretanja snalazi se u najrazličitijim okruženjima – od gradskih ulica do autoceste. Izvrstan pogonski sklop spaja vrhunske vozne osobine i savršenu kontrolu naginjanja karoserije. Automobil osmišljen da pruži vrhunske performanse, sigurnost i udobnost.

Dizajn koji oduzima dah

Marka je oduvijek dizajnirala karavane na temelju limuzina, kao što je PEUGEOT 504, stvoren prije pedeset godina. Tako i novi PEUGEOT 508 SW krase svi upečatljivi elementi dizajna radikalne limuzine. Nove proporcije daju mu iznimno dinamičan oblik.

Zahvaljujući funkcionalnim krovnim nosačima koji izgledom odgovaraju dizajnu automobila, karavan je gotovo jednako nizak kao i limuzina; samo 1,42 m. To je gotovo 6 cm manje od prethodne generacije, što donosi optimalne aerodinamičke karakteristike, a pritom osigurava dovoljno prostora za glave putnika na stražnjim sjedalima. Dug je 4,78 m (samo 3 cm dulji od limuzine i 5 cm kraći od prethodne generacije).

Prednji kraj jednako je upečatljiv kao i prednji kraj limuzine. Zahvaljujući Full LED prednjim svjetlima i vertikalnom svjetlosnom potpisu sjajnih LED dnevnih svjetala, novi PEUGEOT 508 SW odlikuje se jedinstvenim, ekskluzivnim identitetom koji upotpunjuju poznati lav smješten u sredini prednje maske i logotip 508 na poklopcu motora.

Stražnji kraj ostavlja dojam snage i suvremenosti, zahvaljujući sjajnoj crnoj vodoravnoj traci koju s obje strane omeđuju trodimenzionalna Full LED stražnja svjetla preuzeta iz limuzine. Kromirana dvostruka ispušna cijev vizualno spušta vozilo i dodatno ističe sportski dizajn.

Prtljažniku se pristupa putem praktičnih petih vrata (koja mogu biti motorizirana i mogu se otvarati slobodnih ruku). Prag prtljažnika nizak je i širok (6 cm niži od limuzine, samo 63,5 cm udaljen od tla, 2,4 cm širi). Pokrov prtljažnika koji se lako postavlja i uklanja pruža izravan pregled cijelog prtljažnika kapaciteta 530 litara (sa zatvorenim pokrovom).

Modularnost je iznimno važna za karavane pa je novi PEUGEOT 508 SW opremljen stražnjom klupom djeljivom u omjeru 2/3:1/3 s funkcijom Magic Flat. Taj sustav omogućuje trenutačno preklapanje bočnih sjedala s pomoću dva gumba smještena s obje strane prtljažnika. Time se stvara potpuno ravna podnica koja oslobađa 1780 litara utovarnog prostora.

PEUGEOT i-Cockpit® u kabinu donosi neusporediv ugođaj

Baš kao i nova limuzina Peugeot 508, njezina SW izvedba isto je tako opremljena najnovijom generacijom PEUGEOT i-Cockpita®.

Velika je pozornost posvećena smještaju i dimenzijama različitih rješenja za odlaganje pa se u hlađeni pretinac za rukavice mogu odložiti dvije boce od 1,5 l, po jedna boca od 1 l u svaka vrata i dvije boce od pola litre u središnji pretinac za odlaganje ispod naslona za ruke (uz držače čaša). Zahvaljujući inteligentnom smještaju pretinca za kablove, veliko područje oko mjenjača EAT8 omogućuje dovoljno prostora i za najveće pametne telefone (ako se ne pune indukcijski u prostoru ispod središnje konzole).

Vrhunski zvučni sustav dizajnirao je FOCAL®, poznati francuski proizvođač. Taj sustav s pomoću 10 zvučnika opremljenih ekskluzivnom tehnologijom FOCAL® osigurava čist i jasan zvuk koji se besprijekorno čuje u cijelom vozilu. Rešetke visokotonaca smještenih u sva četiri vrata izrađene su od brušenog metala.

Optimalna sigurnost zahvaljujući novim tehnologijama za pomoć u vožnji

Novi PEUGEOT 508 SW nudi širok raspon sustava pomoći u vožnji posljednje generacije. U ponudi su sustav Night Vision, prilagodljivi tempomat sa funkcijom Stop & Go , upozorenje o izlasku iz voznog traka, funkcija pomoći pri parkiranju Park Assist, Full led svjetla sa funkcijom osvjetljenja zavoja i dr.

Jedinstveno i instinktivno upravljanje

U svakom području, od dizajna vozila, organizacije prostora, pomno osmišljenih dimenzija i smanjenja mase do aerodinamičkih značajki i pogonskih sklopova, uloženi su najveći mogući napori da bi se osigurao intenzivan osjećaj u vožnji i postigle najbolje vrijednosti emisija CO2 u klasi.

Novi PEUGEOT 508 SW koristi novu generaciju PureTech i BlueHDi motora (sa SCR tehnologijom) koja je predstavljena i na limuzinskoj izvedbi.

U ponudi su dvije benzinske izvedbe temeljene na PureTech 1.6L motoru:

  • PureTech 180 S&S EAT8,
  • PureTech 225 S&S EAT8.

I četiri dizelske izvedbe temeljene na BlueHDi 1.5L i 2.0L motorima:

  • BlueHDi 130 S&S BVM6,
  • BlueHDi 130 S&S EAT8,
  • BlueHDi 160 S&S EAT8,
  • BlueHDi 180 S&S EAT8.

Svi su motori već homologirani u skladu s normom Euro6.d temp, u iščekivanju odredbi norme Euro 6 koje će se početi primjenjivati u siječnju 2020., posebno u pogledu emisija dušikova oksida. Vrijednosti emisija CO2 najbolje su u klasi, a uzimaju u obzir nove tehničke odredbe postupka WLTP kojima se nastoje uskladiti razine potrošnje provjerene testiranjima i razine potrošnje pri uporabi potrošača.

Bit će otkriven na Salonu automobila u Parizu i dostupan u Europi od januara 2019. godine.

Novi PEUGEOT 508: Radikalna limuzina!

  • 22.2.2018

Novi PEUGEOT 508 mijenja sve. S novom niskom i kompaktnom konstrukcijom, novim vanjskim dizajnom, oštrim i snažnim, sa spektakularnom unutrašnjosti koja dolazi s jedinstvenom izvedbom sustava PEUGEOT i-Cockpit®, novi PEUGEOT 508 obećava intenzivne doživljaje. Njegove uzorne vozne osobine, novi motori, tehnološka oprema, ali i generacijski skok u kvaliteti čine novi PEUGEOT 508 svjetskim predvodnikom uspona u višu klasu Marke. Na bosansko tržište stiže krajem 2018. godine.

Odvažan dizajn

Već na prvi pogled, novi PEUGEOT 508 iznenađuje svojom snažnom izražajnošću i dinamičnim stavom. Riječ je o niskom automobilu tek 1,40 m, fluidnih i aerodinamičnih linija u duhu „kupea”. Prednji kraj izgleda zadivljujuće i agresivno. Profinjena prednja maska izvedene s motivom šahovnice ističe se između svjetala Full LED. Vertikalni vizualni potpis s dnevnim svjetlima LED opalnog sjaja daje snažnu i ekskluzivnu osobnost. Vitka i oštra, poput zagrada označuju prednji dio automobila, pružajući se od svjetala do ventilacijskih otvora na odbojniku. Promatran iz profila, novi PEUGEOT 508 otkriva savršenu usklađenost proporcija sa snažnim obilježjima. Niska linija krova, napeta i fluidna, slijedi vrhunske dizajnerske značajke. Automobil djeluje kompaktno, a zapravo je dugačak 4,75 m. Ugrađene ostakljene površine dodatno izduljuju siluetu i otkrivaju vrata bez okvira. Stražnji dio također otkriva jednu od originalnosti novog PEUGEOT 508: vješto sakriven prtljažnik koji omogućuje spajanje stila i funkcionalnosti s pomoću lakšeg pristupa prtljažniku ukupnog obujma od 487 litara.

Kabina oplemenjena sustavom PEUGEOT i-Cockpit®

Novi PEUGEOT 508 opremljen je, naime, najnovijom izvedbom sustava PEUGEOT i-Cockpit®. Tako otkrivamo najvažnije elemente sustava PEUGEOT i-Cockpit®:

  • kompaktni upravljač,
  • veliki kapacitivni dodirni zaslon HD od 10" formata 8/3,
  • instrumentnu ploču u visini očiju visoke rezolucije od 12,3".

Potonja se ploča može u potpunosti podesiti i personalizirati (šest različitih načina prikaza), smještena je iznad ruba upravljača te najbliže vidnom polju prikazuje sve informacije korisne za vožnju. Središnji dodirni zaslon savršeno je ugrađen u armaturnu ploču, gotovo u savršenoj ravnini s njom. Kapacitivni dodirni zaslon širokog formata u prvoj je razini izvedbe Active veličine 8", a od razine Allure dolazi u visokoj razlučivosti s dijagonalom od 10". Uz njega se nalazi šest prekidača koji podsjećaju na klavirske tipke (toggle switches), izvanredno ugrađenih u površinu ploče, koji omogućuju izravan i stalan pristup glavnim funkcijama za udobnost: radiju, klimatizaciji, navigaciji, postavkama vozila, telefonu, mobilnim aplikacijama i sustavu i-Cockpit® Amplify.

Svojim dizajnom dodatno naglašava suvremenost vozačeva mjesta te s pomoću tipki na upravljaču u potpunosti pridonosi užitku vožnje.

Intenzivno iskustvo vožnje

U pogledu užitka u vožnji, novi PEUGEOT 508 je vjeran DNK-u marke. Stoga je opremljen tehnologijama te znanjem i umijećem koje su razvijene u Grupi PSA:

  • uporabom platforme EMP2, zasigurno jedne od najboljih postojećih platformi koja istovremeno osigurava iznimne vozne osobine te sudjeluje u uspješnom pothvatu smanjenja mase (prosječno 70 kg manje u odnosu na prethodnu generaciju) radi manje potrošnje goriva, veće pasivne sigurnosti i boljih performansi;
  • primjenom nove tehnologije varenja karoserija je ojačana kako bi i nakon više godina uporabe zadržala čvrstoću i najbolje vozne osobine;
  • ugradnjom prigušujućih nosača motora koji optimalno ublažavaju vibracije ovjesa;
  • podešavanjem stražnje osovine multi-link, u višoj razini opreme spojene ovjesom s prilagodljivim amortizerima Active Suspension Control (serijski u razini opreme GT i kod svih benzinskih motora te kao opcijska oprema kod dizelskih motora od 2,0 l);
  • prilagođenom podešavanju prianjanja za svaki motor kako bi se umanjili vertikalni pomaci automobila i ublažile nepravilnosti na cesti;
  • kalibracijom električnog servoupravljača kako bi se osigurao kompromis između glatkoće i čvrstoće u svim situacijama prilikom vožnje te kako bi se omogućila nesputana upravljivost; 
  • uporabom suvremenog i pouzdanog automatskog prijenosa korištenjem novog automatskog mjenjača s osam stupnjeva prijenosa EAT8 s impulsnim električnim komandama.

Cjelina koja se sastoji od sustava PEUGEOT i-Cockpit® i njegovog kompaktnog upravljača pruža višestruke doživljaje u vožnji za posve zapanjujući rezultat!

Učinkovitost i performanse

Bilo da je riječ o konstrukciji vozila, odnosu volumena, optimiranju dimenzija, smanjenju mase, aerodinamičnosti ili pogonskim sklopovima, primjenjuje se sva sredstva kako bi se postigle nove niske razine emisije CO2.

Novi PEUGEOT 508 je stoga, u skladu s normom Euro 6.c, opremljen novom generacijom motora PureTech i BlueHDi (svi s tehnologijom SCR) kako bi po vrijednostima emisije CO2. bio najbolji u klasi. Te su performanse još izvanrednije jer su usklađene s novim tehničkim odredbama norme WLTP, kojom se nastoji približiti homologiranu potrošnju i potrošnju pri stvarnoj upotrebi.

NOVI PEUGEOT RIFTER: novo ime za jedinstvenu siluetu

  • 21.2.2018

Njegovo ime, PEUGEOT RIFTER, kratko i moćno, odmah Vas vodi u boravak i korištenje na otvorenom. Opremljen s PEUGEOT i-Cockpit®, novi PEUGEOT RIFTER donosi intenzivan doživljaj vožnje, jedinstven u svojoj klasi i u svim okolnostima. Izgrađen na novoj platformi, novi PEUGEOT RIFTER nudi otpornost i izdržljivost kako bi zadovoljio najzahtjevnije primjene. Dostupan u dvije duljine, sa 5 ili 7 sjedala, on njeguje raznovrsnost, modularnost i praktičnost. Ima učinkovite motore kao i tehničku opremu posljednje generacije.

« Izazov za novi PEUGEOT RIFTER bilo je ponuditi poželjno vozilo koje zadržava volumen, robusnost, modularnost i kompaktnost. Nova platforma omogućava izbore savršeno izbalansiranih dimenzija. Naši dizajneri u potpunosti su iskoristili svoje potencijale kako bi na novoj silueti predstavili prepoznatljiv stilski identitet.» Keith RYDER, Voditelj dizajna za PEUGEOT RIFTER

Užitak u vožnji

Novi PEUGEOT RIFTER dizajniran je na platformi EMP2, poznatoj po svojim dinamičkim kvalitetama. U kombinaciji sa posebnim razvojem na stražnjoj strani kako bi se unaprijedila modularnost i opterećenje, ona nudi PEUGEOT RIFTER-u kombinaciju udobnosti i držanja ceste na razini koja je neviđena u ovom segmentu.

Tehnologija na najvišoj razini

Novi PEUGEOT RIFTER, odgovarajući na sve potrebe svakodnevnog života, prirodno koristi prednosti posljednjih naprednih tehnologija Marke. Popis sigurnosne opreme je impresivan i jedinstven u segmentu, ovisno o izvedbama : Sustav za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake, sustav za nadzor mrtvog kuta, adaptivan tempomat, prepoznavanje prometnih znakova ograničenja brzine, Active Safety Brake, upozorenje na nedovoljnu pažnju vozača, automatsko upravljanje dugim svjetlima, pristup i pokretanje vozila bez ruku, elektronska kontrola stabilnosti prikolice, električna parkirna kočnica, Visiopark kamera 1 (180°) za pomoć pri parkiranju straga i dr.

Infotainment posljednje generacije

Povezivost je osigurana velikim dodirnim zaslonom u boji od 8’’. Smješten nadohvat ruke, dolazi s dvije USB utičnice, Jack utičnicom, funkcijom Bluetooth kao i bežično punjenje pametnog telefona. Sustav je upotpunjen s funkcijom Mirror Screen kompaktibilan s Mirror Link®, Apple Carplay™ i Android Auto™.

Pametna funkcionalnost

Novi PEUGEOT RIFTER nudi lako prilagodljiv i modularan volumen. Optimizacija arhitekture omogućava 2 izvedbe s 5 i 7 sjedala od koje je svaka u 2 duljine: Osnovna (4,40 m) i Produžena (4,75 m). Ova posljednja dodaje duljinu kako na međuosovinskom razmaku tako i na prevjesu, za idealnu prostranost. U 2. redu, svako od 3 individualna sjedala može primiti dječju sjedalicu. Vrlo jednostavno se preklope u podnicu iz prtljažnika sa opcijom « Magic Flat » (dostupna od 2. tromjesečja 2019). U Produženoj izvedbi, 2 neovisna sjedala u 3. redu su klizna i mogu se izvaditi (kao u Osnovnoj izvedbi) kako bi se prilagodili svim okolnostima bilo da se radi o volumenu prtljažnika ili prostoru za koljena putnika. Utovar dugih predmeta je lako jer se suvozačevo sjedalo može staviti u podnicu. Prtljažnik PEUGEOT RIFTER raspolaže volumenom prostora za teret do 775 litre ispod police u izvedbi sa 5 sjedala u standardnoj duljini ide do 4 000 litre ispod paviljona sa preklopljenim sjedalima u dugoj izvedbi. Zračni jastuk suvozača « Bag In Roof », svojim inovativnim smještajem u krov, omogućava stvaranje zatvorenog i hlađenog pretinca velikog kapaciteta. Maksimalan kapacitet spremnika je jedinstven za ovaj tip vozila: do 186 litara ovisno o izvedbama.

Predstavljen pretpremijerno na Salonu automobila u Ženevi 2018. Novi PEUGEOT RIFTER proizvodit će se u Španjolskoj (Vigo) i Portugalu (Mangualde).

„DREAM TEAM” SPREMAN JE ZA DAKAR 2018!

  • 10.11.2017

Po povratku sa sedmog i posljednjeg niza testnih vožnji u Maroku, tim PEUGEOT Total – koji je zauzeo prva tri mjesta na pobjedničkom postolju relija Dakar 2017. – sada je spreman za sljedeće izdanje najzahtjevnijeg svjetskog rally-raida koji će se održavati u Južnoj Americi od 6. do 20. januara 2018. Stéphane PETERHANSEL / Jean Paul COTTRET, Sébastien LOEB / Daniel ELENA, Carlos SAINZ / Lucas CRUZ i Cyril DESPRES / David CASTERA poredat će se na startnoj liniji relija Dakar 2018. za upravljačem sasvim novog trkaćeg automobila sa znakom lava: modela PEUGEOT 3008DKR Maxi.

Sastav tima PEUGEOT Total ostaje isti za reli Dakar 2018., na trkaćem automobilu izvedene su korjenite promjene za optimalne performanse. Tehnička ekipa PEUGEOT SPORT radila je na tome da automobil sa znakom lava postane još pouzdaniji uoči izazova koji ga očekuje! Konstrukcija novog modela PEUGEOT 3008DKR Maxi temelji se na konstrukciji serijskog modela SUV PEUGEOT 3008, koji je proglašen „automobilom godine 2017.”, s 3-litrenim motorom s dvostrukim turbopunjačem i 2 pogonska kotača. Ovjesi su izmijenjeni kako bi bilo lakše upravljati automobilom.

Svih četvero vozača i suvozača aktivno su sudjelovali u programu testnih vožnji tako da je PEUGEOT 3008DKR Maxi ove godine skupio više od 18 000 kilometara u Maroku, Portugalu i Francuskoj. Međutim, svjesni su toga da im nova tehnička pravila ne idu u prilog. Naime, najmanja masa koja je propisana za PEUGEOT povećana je, dok su suparnički automobili postali lakši, čime dobivaju veću slobodu u drugim područjima. Ipak, kao što se obično kaže, najveća poteškoća relija Dakar bit će sama fizionomija tog izazova.

Četiri ekipe tima iz snova PEUGEOT same su, na dva ili na četiri kotača, skupile čak 19 ukupnih pobjeda i 148 pobjeda po etapama, tako da je to najuspješnija postava u povijesti relija Dakar. Usprkos tim dostignućima, PEUGEOT ostaje skroman uoči početka 40. izdanja tog velikog klasika rally-raida – koji se po 10. put održava u Južnoj Americi – a PEUGEOT ga je osvojio šest puta: njegova prva pobjeda seže do daleke 1987. s automobilom PEUGEOT 205T16 Grand Raid.

Red Dot Product Design 2017 za PEUGEOT

  • 20.7.2017
RedDot

Gala dodjela nagrada Red Dot Product Design održana je 3. jula u njemačkom gradu Essen. PEUGEOT je primio nagradu za dva inovativna rješenja. Spoljašnje i unutrašnje dizajniranje novog SUV-a PEUGEOT 3008 nagrađeno je prvom nagradom. Također je nagrađen trotinet s električnim motorom e-Kick kojeg smo razvili zajedno s kompanijom MICRO. Nagrade Red Dot Product Design Award predstavljaju važnu referencu u svijetu dizajniranja, a dodjeljuje ih žiri koji se sastoji od 39 stručnjaka.

Novi SUV PEUGEOT 3008 je oduševio svojim stilom spoljašnosti, a isto tako i dizajnom unutrašnjosti. PEUGEOT i-Cockpit® najnovije generacije donosi potpuno novo postavljeno vozačevo mjesto. Kompaktni volan, visoko ugrađen po mjeri podesiv prikazivač i ekran na dodir ispod kojeg su ugrađene klavirske dirke pobrinut će se za još intenzivnije doživljaje u vožnji. Od početka prodaje u Evropi je novi PEUGEOT 3008 naručilo već više od 150.000 kupaca. Čak 83 % kupaca odlučilo se za nivo opreme Allure, GT Line i GT.

Sa trotinetom s električnim motorom e-Kick možete preći posljednje kilometre puta po gradu nakon što ste parkirali vozilo. Trotinet se zahvaljujući "vodiču" koji olakšava njegovo višenamjensko korištenje može sklopiti u nekoliko sekundi. E-Kick se u Evropi prodaje od novembra 2016.

Marka PEUGEOT je već četvrti put osvojila nagradu Red Dot Product Design Award.  To je ukupno već 37. nagrada za novi PEUGEOT 3008, koji je između ostalog osvojio i prestižni naziv Car of the Year 2017 (automobil 2017. godine). Za trotinet e-Kick je ovo tek prvo prestižno odlikovanje.

International Engine of the Year Awards 2017

  • 10.7.2017

Trocilindrični 1,2-litarski benzinski motor s turbokompresorom PureTech grupacije PSA je ove godine bio ponovno izabran za "motor godine"

Na 18. izdanju natjecanja "International Engine of the Year Awards" u Stuttgartu međunarodni žiri novinara dodijelio je trocilindričnom turbo motoru 1.2L PureTech nagradu za najbolji motor 2017. godine u kategoriji motora sa zapreminom od 1 do 1,4 litara.

Proizvodni i tržišni uspjeh
Nagrada za "motor 2017. godine" će već treći put zaredom krunisati tržišni uspjeh ovog motora, koji je inače dostupan sa 110 i 130 konjskih snaga (PureTech 110 S&S i PureTech 130 S&S).
-    Od početka prodaje u 2014. godine do danas u proizvodnim pogonima Française de Mécanique u francuskom Douvrinu (Pas de Calais) i Xiang Yang u Kini proizveli su već više od 850.000 primjeraka ovog motora. Krajem 2017. godine će početi da proizvode motor i u francuskoj tvornici u Trèmeryju (Moselle) kako bi zadovoljili povećanu potražnju i time udvostručili proizvodnu kapacitetu motora u Francuskoj. Prema prognozama, godišnja proizvodna količina će premašiti 1 milion primjeraka do 2019. godine.
-    S motorom 1.2L PureTech, koji je dostupan sa 110 ili 130 konjskih snaga, opremljena su višenamjenska vozila i vozila sa srednjim nivoom opreme svih marki grupacije PSA. Danas ga ugrađuju već u više od 90 različnih aplikacija koje prodaju u skoro 70 država. U 2017. godini je znatno doprinio tržišnom uspjehu novih modela grupacije, kao što su novi Peugeot 3008, izabran za "Evropski auto 2017. godine".
-    Na evropskom tržištu modularna porodica 3-litarskog motora 1.2L PureTech predstavlja trećinu od ukupno prodanih benzinskih i dizelskih motora grupacije PSA.

Još učinkovitija i ekološki prihvatljivija ponuda

Vožnja s 3-litarskim turbo motorom 1.2L PureTech već ionako spada među najudobnije na tržištu i to od najnižih okretaja dalje, a mi ćemo ga naravno i dalje razvijati, tako da će krajem 2017. godine imati znatna poboljšanja s kojima će dobiti na učinkovitosti i omogućiti još manju potrošnju goriva (do 4 %):
-    uvođenje filtera krutih čestica (FAP), koji omogućava više od 75 % niže emisije krutih čestica i prijevremeno ispunjavanje zahtjeva budućih emisijskih standarda u Evropi i u Kini do 2020. godine;
-    optimizacija iskorištenosti posebno u vezi s osavremenjivanjem ciklusa izgaranja i tlakom ubrizgavanja povećanim na 250 bar;
-    smanjenje trenja i uvođenje novog turbokompresora;
-    kompaktnija struktura motora za osiguranje optimalne aerodinamičnosti (niži koeficijent otpora zraka (SCx)).

Christian Chapelle, direktor pogonskih sklopova i podvozja grupacije PSA, ovom prilikom je izjavio: "S ovom nagradom dobili smo potvrdu o kvaliteti i izuzetni učinkovitosti naših benzinskih motora. Mi ćemo i dalje nastojati da optimiziramo naše motore s unutrašnjim izgaranjem kako bi postali još učinkovitiji, ekološki prihvatljiviji i pripremljeniji za prijelaz na druge izvore energije."

Evropski automobil godine 2017 PEUGEOT 3008

  • 10.03.2017

Novi PEUGEOT 3008 je 6. marta u Ženevi, osvojio titulu Evropski automobil godine 2017 (Car of the Year 2017), koju mu je dodijelio žiri od 58 evropskih novinara.

Novi SUV PEUGEOT 3008 osvojilo je titulu "Evropski automobil godine 2017". Članovi žirija pohvalili su njegov stilski i unutrašnji dizajn kao i njegove performanse. Zbirki od oko dvadeset drugih nagrada, koje je novi PEUGEOT 3008 već osvojio, pridružit će se i ovo prestižno priznanje.

Nagradu Evropski automobil godine dodjeljuje žiri sastavljen od 58 iskusnih novinara iz 22 država. Od početka 2016. godine u izboru je učestvovalo trideset modela vozila. 6 marta 2017. godine, uoči predvečerja Salona automobila u Ženevi, ovogodišnju titulu na završnom glasanju osvojio je novi PEUGEOT 3008.
 
”Izuzetno sam ponosan i presretan da je novi PEUGEOT 3008 osvojio titulu Evropski automobil godine 2017. Ovo priznanje je vrhunac petogodišnjeg nevjerojatnog rada timova marke Peugeot i naše grupacije.” Jean-Philippe Imparato, generalni direktor marke PEUGEOT.

Evropski automobil godine 2017.: novo sportsko terensko vozilo PEUGEOT 3008 je stiglo u pravo vrijeme! Namijenjeno je izbirljivim kupcima koji su u potrazi za isticanjem i novim doživljajima, zato nastoji postati jedno od najvažnijih imena u kategoriji kompaktnih sportskih terenskih vozila. Novi PEUGEOT 3008 pruža jedinstvenu kombinaciju stila, udobnosti i ponašanja na cesti. Spektakularni PEUGEOT i-Cockpit® uključuje najsavremeniju tehnologiju i daje vozačevom mjestu potpuno novo značenje. Zahvaljujući kompaktnom volanu, 12,3-inčnom ekranu u visini očiju i središnjem ekranu na dodir s kapacitativnom tehnologijom u kombinaciji s ergonomskim klavirskim tipkama nudi intuitivnije i intenzivnije doživljaje u vožnji. Novi PEUGEOT 3008 također nudi brojne sisteme za pomoć u vožnji i ostalu tehnološku naprednu opremu kao i mogućnosti za komunikacijsko povezivanje.

Novi PEUGEOT Partner Tepee Electric

  • 29.03.2017

Novi PEUGEOT Partner Tepee Electric spaja adute porodičnog monovolumena Partner Tepee koji su zaslužni za njegov uspjeh već od samog početka prodaje, sa prednostima i užitkom u vožnji s električnim vozilima. Uz prostranu i prilagodljivu unutrašnjost nudi udobnost za pet putnika. PEUGEOT Partner Tepee Electric namijenjen je rastućem broju kupaca koji žele spojiti električnu mobilnost sa različitim svakodnevnim aktivnostima osobne prirode ili sa kombinacijom osobnih i poslovnih aktivnosti. Homologirana autonomija od 170 km dovoljna je za potrebe većine evropskih vozača koji dnevno u prosjeku prijeđu manje od 60 km. PEUGEOT Partner Tepee Electric na taj način proširuje polje upotrebe električnih vozila: svakodnevne grupne vožnje, na primjer do posla i ostalih ciljeva kao i porodični izleti od sada su kompatibilni s električnom mobilnošću.

 Privlačan trošak upotrebe

Novi PEUGEOT Partner Tepee Electric znači i bezbrižno održavanje koje je za oko 30 % jeftinije u usporedbi sa vozilom koje ima motor s unutrašnjim izgaranjem:

  • Pogonski akumulator ima 8 godina odnosno 100.000 km garancije, a električni pogon 5 godina odnosno 50.000 km kada je ispunjen prvi od oba  uvjeta;
  • Interval održavanja je 2 godine ili 40.000 km nakon prve godine, a pritom nam nije potrebno ulje, remeni, a ni rashladna tekućina.
  • S obzirom da nema mjenjača i kvačila, manje je elemenata koje je potrebno pregledati.
  • Zbog dvostruke rekuperacije energije prilikom usporavanja i kočenja kočnice su rjeđe opterećene i manje istrošene.

S druge strane, energetski trošak po kilometru kod električnog vozila je približno 4-puta manji od goriva za vozilo koje ima motor s unutrašnjim izgaranjem*.

 

Užitak u vožnji na struju

Novi Partner Tepee Electric, koji je proizveden na osnovu porodičnog monovolumena PEUGEOT Partner Tepee s motorom sa unutrašnjim izgaranjem, ima električni pogonski sklop koji se je već pokazao kod malog furgona PEUGEOT Partner Electric, koji je u prodaji od 2013. godine.

 Kompaktan i veoma učinkovit električni motor je sinkroni motor s permanentnim magnetima i razvija 49 kW (67 KM) / 200 Nm, a ugrađen je u motornom prostoru. Dva sklopa litij-ionskih akumulatora sa velikom energetskom gustoćom i učinkovitošću 22,5 kWh integrirana su u podvozju na obje strane zadnje osovine. Takva integriranost je u korist niskom težištu i boljem ponašanju tokom vožnje i vodljivosti novog vozila PEUGEOT Partner Tepee Electric. Dodatna prednost ove integracije je i nepromjenljiva korisnost putničkog prostora i prikladan prtljažni prostor modela Partner Tepee.

 

*Pored toga prema evropskoj studiji NewMotion 25 % korisnika električnih vozila ocjenjuje da mjesečno uštede do 60 % prijevoznih troškova u usporedbi sa klasičnim vozilom na benzinski pogon.

  • NOVI PEUGEOT 3008 DKR KREĆE U OSVAJANJE RELIJA DAK