STANJE U PERIODU KORONAVIRUSA (COVID-19) OBAVJEŠTENJE

SUV PEUGEOT 3008 HYBRID & HYBRID4

/image/47/2/en-master-3008-phev-full-basse-def-.699472.jpg
/image/47/3/en-master-3008-phev-full-basse-def-v6-mobile.699473.jpg

SUV PEUGEOT 3008 PLUG-IN HYBRID

Upoznajte vozilo SUV Peugeot 3008 sa priključnim hibridnim motorom. Dogovorite se za probnu vožnju putem interneta. Ovo sportsko terensko vozilo, koje je dostupno u dvije izvedbe HYBRID4i (pogon na sva četiri točka, 300 KS) i HYBRIDi (pogon na dva točka, 225 KS), pruža vam brojne prednosti.

PREDNOSTI

PRIKLJUČNI HIBRID: VIŠENAMJENSKA VOŽNJA

/image/46/1/peugeot-3008phev-hy4-2019-112-fr.699461.jpg

Do 59 km
dometa (WLTP)

Zadovoljstvo u vožnji
Kod priključnog hibrida možete sami birati pogonski sklop za vožnju: motor s unutrašnjim izgaranjem ili električni motor. U električnom načinu imat ćete priliku iskusiti nove osjećaje:

  • Do 59 kilometara dometa (WLTPi) sa električnim pogonom,
  • tekuća vožnja bez trzaja, manje vibracija,
  • naglo ubrzavanje zahvaljujući trenutno raspoloživom okretnom momentu motora,
  • nečujno djelovanje motora.

Do 300 konjskih snaga
i pogon na sva četiri točka

Ušteda
Tokom korištenja na raspolaganju su vam brojne prednosti:

  • u prosjeku 40 % manja potrošnja goriva s obzirom na način upotrebe i broj punjenjai,
  • upotreba u električnom načinu (Electric),
  • manji troškovi održavanja.

0 grama
emisija CO2 u električnom načinu vožnje

Jednostavnost
Za vas smo razvili posebne funkcije:

    • jednostavno i intuitivno punjenje za 7 satii
    • vozilo možete napuniti za manje od dva satai,
    • informacije o vožnji u realnom vremenu.

DIZAJN

IZVRSTAN STIL

Dopustite da vas zavede SUV PEUGEOT 3008 HYBRIDi i HYBRID4i koji se odlikuje po prepoznatljivim elementima koji naglašavaju njegov moderan izgled i naprednu tehnologiju.
Više informacija o ostalim elementima dizajna vozila SUV PEUGEOT 3008.

/image/46/4/peugeot-3008phev-hy4-2019-130-fr.699464.jpg

Oznaka HYBRID

HYBRIDi i HYBRID4i koje suptilno ukazuju da vozilo pripada priključnim hibridima.

/image/46/9/peugeot-3008phev-hy4-2019-133-fr.699469.jpg

Ekskluzivna sjedala Alcantara®

Vozila SUV PEUGEOT 3008 HYBRID i HYBRID4 odjevena su u ekskluzivne presvlake od materijala alcantara® u sivoj boji Grévali.

/image/46/8/peugeot-3008phev-hy4-2019-151-fr.699468.jpg

Uočljivost električnog pogona

Kada je SUV u električnom načinu rada, na vrhu vjetrobranskog stakla zasvijetli LED dioda azurno plave boje koja je vidljiva i izvana i omogućuje lakši pristup predjelima sa ograničenim prometnim režimom.

/image/46/7/peugeot-3008phev-hy4-2019-004-fr.699467.jpg

i-Cockpit® prilagođen za vožnju sa priključnim hibridnim pogonom

PEUGEOT 3D i-Cockpit® priključnog hibridnog vozila SUV PEUGEOT 3008 vam svakodnevno pruža stimulativne i intuitivne užitke u vožnji. Digitalna instrument tabla i ekran na dodir odgovarajuće su prilagođeni za još jednostavniju upotrebu i bolju kontrolu.

/image/46/6/peugeot-3008phev-hy4-2019-137-fr.699466.jpg

Digitalna instrument tabla

Na digitalnoj instrument tabli možete u svakom trenutku provjeriti:

  • način vožnje: Electric, Sport, Hybrid, 4WDi
  • domet za električni pogon,
  • domet za pogon na gorivo,
  • korištenje energije: CHARGEi, ECOi i POWERi i ponovno pokretanje motora s unutrašnjim izgaranjem zahvaljujući mjeraču snage.

/image/46/5/peugeot-3008phev-hy4-2019-132-fr.699465.jpg

Ekran na dodir

Preko 8-inčnog ekrana na dodir sa kapacitativnom tehnologijom možete pristupiti funkcijama na podešavanjei i informacijama o vožnji vašeg priključnog hibrida SUV PEUGEOT 3008:

  • tokovi energije koji prikazuju stanje djelovanja hibridnog sistema,
  • statistički podaci o potrošnji električne energije i goriva,
  • lokacija stanica za punjenje i preostala razdaljina koja se može prijeći u 100 % električnom načinui,
  • podešavanje punjenja,
  • uključivanje funkcije e-Save.

TEHNOLOGIJA

PRIKLJUČNI HIBRID

/image/45/0/peugeot-hybrid-2018-011-fr.699450.jpg

Priključni hibridni motor

SUV PEUGEOT 3008 dostupan je u dvije izvedbe, to su HYBRID4 (pogon na sva četiri točka)i i HYBRID ikoje pružaju zaista obilje užitaka. Vozilo može biti opremljeno:

  • benzinskim motorom PureTech snage 147 kW/200 KS kod izvedbe HYBRID4(1) i motorom snage 132 kW/180 KM kod izvedbe HYBRID,
  • prvi motor snage 80 kW u prednjem dijelu i drugi motor snage 80 kW u zadnjem dijelu kod izvedbe HYBRID4 i jedan motor kod izvedbe HYBRID.

(1) Vrijednosti WLTP(1): potrošnja goriva od 1,3 do 1,4 u mješovitoj vožnji prema standardu WLTP (l/100 km) - Emisije CO2 (mješovita vožnja) WLTP: od 29 do 32 (g/km) Vrijednosti NEDC(2): potrošnja goriva od 1,5 do 1,6 u mješovitoj vožnji prema standardu NEDC (l/100 km) - Emisije CO2 (mješovita vožnja) NEDC: od 33 do 37 (g/km).

/image/45/8/peugeot-3008phev-hy4-2018-017-fr.699458.jpg

Litij-ionska baterija (240-400 V)i

U električnom načinu rada baterija pruža 59 kilometara dometa prema standardu WLTPi (69 kilometara NEDCi) kod izvedbe 3008 HYBRID4 i 50 kilometara dometa prema standardu WLTPi) kod izvedbe 3008 HYBRID. Njen kapacitet iznosi 13,2 kWh.
Visokonaponska baterija ugrađena je ispod zadnjih sjedala bez negativnog utjecaja na zapreminu prtljažnog prostora iznad podne obloge.
Sa funkcijom "e-SAVE" vozač može unaprijed predvidjeti rezervnu količinu električne energijei koju može potrošiti u toku vožnje kad god to poželi, posebno kad je riječ o vožnji u gradovima sa ograničenim prometnim režimom.

/image/44/7/peugeot-3008phev-hy4-2018-016-fr.699447.jpg

HYBRID4: POGON NA SVA ČETIRI TOČKA

SUV PEUGEOT 3008 dostupan je i u izvedbi 4x4. Njegov pogon na sva četiri točka pruža veću pogonsku snagu u slabijim uvjetima za vožnju (kiša, snijeg, led, blato).

Vozilo pokreće motor sa unutrašnjim izgaranjem i dva električna motora, prvi se nalazi u prednjem dijelu, druga dva u zadnjem dijelu, a zajedno razvijaju 300 konjskih snaga.

Ako zapovjedna snaga to dopušta i ako je nivo napunjenosti baterije zadovoljiv, 4WD način se može uspostaviti isključivo kod električnog pogona.

/image/47/1/3modes-electrique-575x354.699471.jpg

EMISIJE CO₂

Sa priključnim hibridnim motorom vozila SUV PEUGEOT 3008 emisije CO2 su niže za 29 g/km (WLTP)i.

U električnom načinu rada nema nikakvih CO2 emisija tokom vožnje.

/image/44/8/peugeot-3008phev-hy4-2019-001-fr.699448.jpg

POTROŠNJA GORIVA I EMISIJE CO₂

Sa priključnim hibridnim motorom vozila SUV PEUGEOT 3008, potrošnja goriva je u prosjeku 40 % manja i zahvaljujući električnom načinu i broju punjenja.

/image/44/9/peugeot-3008phev-hy4-2019-011-fr.699449.jpg

ELEKTRIČNI AUTOMATSKI MJENJAČ e-EAT8

Najnoviji automatski e-EAT8 (8-stupanjski mjenjač Efficient Automatic Transmission) elektrificiran je za potrebe hibridnih izvedbi.
Najviši okretni moment dostiže 520 Nm čime vozilo nudi najvišu razinu udobnosti u vožnji.

HYBRID4
EMISIJE CO₂
POTROŠNJA GORIVA
AUTOMATSKI MJENJAČ

DOMET I PUNJENJE

DO 59 KILOMETARA DOMETA U ELEKTRIČNOM NAČINU

Litij-ionska baterija novog PEUGEOTA 3008 HYBRID osigurava vam toliki domet da možete u električnom načinu prijeći do 59 kilometara prema homologacijskom testnom postupku WLTPi.
Testni postupak WLTP nudi korisnicima preciznije vrijednosti dometa koji mnogo bolje realno predstavljaju stvarnu upotrebu vozila.

GLAVNI FAKTORI KOJI U ELEKTRIČNOM NAČINU UTJEČU NA DOMET

/image/47/4/vitesse.699474.png
BRZINA

Da biste postigli veći domet, smanjite brzinu na autocesti i brzim cestama.

/image/47/5/style-de-conduite.699475.png
STIL VOŽNJE

Da biste postigli veći domet, rjeđe naglo ubrzavajte i što manje presporo kočite.

/image/47/6/temp-ratures.699476.png
TEMPERATURA

Uključivanje klima uređaja ili grijanja u toku vožnje utječe na domet.

/image/47/7/1432-e79weightalert-med-ivi.699477.png
OPTEREĆENJE

Na domet može utjecati broj putnika ili količina prtljaga.

/image/47/4/vitesse.699474.png
BRZINA

Da biste postigli veći domet, smanjite brzinu na autocesti i brzim cestama.

/image/47/5/style-de-conduite.699475.png
STIL VOŽNJE

Da biste postigli veći domet, rjeđe naglo ubrzavajte i što manje presporo kočite.

/image/47/6/temp-ratures.699476.png
TEMPERATURA

Uključivanje klima uređaja ili grijanja u toku vožnje utječe na domet.

/image/47/7/1432-e79weightalert-med-ivi.699477.png
OPTEREĆENJE

Na domet može utjecati broj putnika ili količina prtljaga.

JEDNOSTAVNO I BRZO

Da biste u potpunosti iskoristili prednosti SUV PEUGEOT 3008 HYBRID,
priuštili si vožnju u 100 % električnom načinu i smanjili potrošnju goriva i emisija CO2,
preporučljivo je da bateriju redovno punite.

/image/45/5/peugeot-3008phev-hy4-2018-001-fr.699455.jpg

Punjenje kući ili na poslu

Bateriju novog PEUGEOTA 3008 HYBRID možete napuniti u potpunosti za:
- 7 sati na standardnom priključku (8 A, 220 V);
- 4 sati na ubrzanom priključku tipa Green’up® (14 A, 220 V).

Svog PEUGEOTA 3008 HYBRID možete brže i potpuno sigurno napuniti i na priključku Wall Box.
Na priključku Wallbox snage 7,4 kW možete ga u potpunosti napuniti još brže, i to za 1 sat i 45 minutai.



/image/45/6/peugeot-3008phev-hy4-2018-007-fr.699456.jpg

Punjenje na javnim stanicama

Po cijeloj Evropi dostupna vam je široka mreža 185.000 javnih stanica za punjenje na kojima možete napuniti svoje priključno hibridno vozilo.


NAČINI VOŽNJE

/image/47/0/3modes-575x354.699470.jpg

NAČINI VOŽNJE

  • električni (Electric): za vožnju sa 100 % električnim pogonomi do brzine 135 km/h,
  • hibridni (Hybrid): izmjenično djelovanje električnog motora i motora s unutrašnjim izgaranjem kako bi se osiguralo optimalno korištenje oboje vrste energije,
  • sportski (Sport): korištenje cjelokupne snage motora s unutrašnjim izgaranjem i električnog motora za maksimalne dinamičke performanse,
  • pogon na sva četiri točka (4WD)i: za poboljšanu snagu vuče (pogon na sva četiri točka).
/image/46/2/peugeot-3008phev-hy4-2018-011-fr.699462.jpg

KOČENJE SA REKUPERACIJOM ENERGIJE

Ovaj sistem generira raspoloživu energiju tokom faza usporavanja i kočenja kada se noga ne nalazi na papučici gasa (kod izvedbi sa motorom s unutrašnjim izgaranjem ova energija se po pravilu izgubi). Tokom ove radnje visokonaponska baterija se djelimično napuni i time se povećava domet u električnom načinu pogona.

Pri tom se može uključiti funkcija Brake s kojom vozilo još brže usporava bez pritiskanja na papučicu kočnice. Djeluje kao kočnica motora i istovremeno omogućuje punjenje baterije.

NAČINI VOŽNJE
REKUPERATIVNO KOČENJE

GALERIJA SLIKA