STANJE U PERIODU KORONAVIRUSA (COVID-19) OBAVJEŠTENJE

Novi 308

/image/58/1/peugeot-308phev-2103hm-014-header.798581.jpg
/image/58/1/peugeot-308phev-2103hm-014-header.798581.jpg

Upoznajte novi PEUGEOT 308 HIBRID

Novi PEUGEOT 308 HYBRID spaja snagu i učinkovitost sa dva motora: HIBRID 180 KS FWDi i HIBRID 225 KS FWDi. Iskusite nove osjećaje u vožnji koje vam nudi kombinacija unutrašnjeg izgaranja i električne energije za odličan položaj na cesti i visok nivo udobnosti u vožnji. Možete iskoristiti i optimiziranu bateriju za 100 % električna iskustva u vožnji sa do 60 kmi dometa.

PREDNOSTI

Priključni hibrid

do  60 km
dometa (WLTPi)

Zadovoljstvo u vožnji

Kod priključnog hibrida možete sami birati pogonski sklop za vožnju: motor s unutrašnjim izgaranjem ili električni motor. U električnom načinu imat ćete priliku iskusiti nove osjećaje:

  • do 60 km električnog dometa (WLTPi),
  • tekuća vožnja bez cimanja, manje vibracija,
  • naglo ubrzavanje zahvaljujući trenutno raspoloživom okretnom momentu motora,
  • nečujno djelovanje motora.

do   225 konjskih snaga

Ušteda

Tokom upotrebe na raspolaganju su vam brojne prednosti:

  • u prosjeku 40 % manja potrošnja goriva s obzirom na način upotrebe i broj punjenjai,
  • upotreba u električnom načinu (Electric),
  • manji troškovi održavanja.

0 g emisija CO2
u načinu Electric

Jednostavnost

Za vas smo razvili vrlo posebne funkcije:

  • Brzo i intuitivno punjenje za 7 satii.
  • Vozilo možete u potpunosti napuniti za manje od 2 satai.
  • Informacije o vožnji u realnom vremenu.

DIZAJN

Neizmjerna zavodljivost

/image/57/0/peugeot-308phev-2103hm-020.798570.jpg

Novi 308 HYBRID kao nesporni pripadnik visoke klase naglašava svoju dinamičnost i identitet. S pločicom HYBRID i LED osvjetljenjem azurno plave boje, koje se uključuje u načinu Electric, suptilno nagovještava da spada među hibridna vozila.

VOZAČEVO MJESTO

POSEBAN i-COCKPIT® ZA PRIKLJUČNE HIBRIDE

/image/57/1/peugeot-308phev-2103styp-060.798571.jpg

Na prilagodljivom digitalnom ekranu u visini očiju mogu se prikazivati vrlo posebne informacije za priključne hibride u vozačevom vidnom polju kao na primjer:

  • Način vožnje: Electric, Hybrid i Sport,
  • domet kod pogona na električnu energiju,
  • domet kod pogona na gorivo,
  • prikaz upotrjebljene energije preko mjerača snage: CHARGEi, ECOi i POWERi.

Preko novog 10-inčnog ekrana na dodir visoke rezolucije možete pristupiti podešavanjima i informacijama o vožnji s novim vozilom 308 HIBRID:

  • tok energije koji prikazuje djelovanje hibridnog sistema,
  • statistički podaci o potrošnji električne energije i goriva,
  • lokacija stanica za punjenje i preostala razdaljina koja se može prijeći u potpuno električnom načinu Electrici
  • podešavanje punjenja,
  • uključivanje funkcije e-Save,
  • prethodno klimatiziranje putničkog prostora.

TEHNOLOGIJA

PRIKLJUČNI HIBRID

/image/57/2/peugeot-hybrid-2018-011-fr.798572.jpg

PRIKLJUČNI HIBRIDNI MOTOR

Za još više uživanja, novi PEUGEOT 308 nudi izbor između dva priključno hibridna motora:

 
HIBRID 225 e-EAT8 spaja:

  • Motor PureTech sa 180 KS (132 kW) od 26 grama emisija CO2/km nadaljei
  • Električni motor 81 kW.
  • 8-stupanjski elektrificirani automatski mjenjač e-EAT8.

 
HIBRID 180 e-EAT8 spaja:

  • Motor PureTech sa 150 KS (110 kW) od 25 grama emisija CO2/km nadaljei
  • Električni motor 81 kW.
  • 8-stupanjski elektrificirani automatski mjenjač e-EAT8.
/image/57/3/peugeot-308phev-504-fr.798573.jpg

LITIJ-IONSKA BATERIJA (240-400 V)

 
S baterijom možete u 100 % električnom načinu prijeći do 60 kilometara prema testnom postupku WLTPi:

  • Njen kapacitet iznosi 12,4 kWh.
  • Visokonaponska baterija ugrađena je ispod zadnjih sjedala bez negativnog utjecaja na udobnost boravka i zapreminu prtljažnog prostora iznad podne obloge.
  • Sa funkcijom "e-SAVE" vozač može unaprijed predvidjeti rezervnu količinu električne energije koju može potrošiti u toku vožnje kad god to poželi, posebno kad je riječ o vožnji u gradovima sa ograničenim prometnim režimom.

Garancija na bateriju važi 8 godina odnosno 160.000 kilometara kod 70 % napunjenosti.

DOMET I PUNJENJE

Litij-ionska baterija novog PEUGEOTA 308 HYBRID osigurava vam toliki domet da možete u električnom načinu prijeći do 60 kilometara prema homologacijskom testnom postupku WLTPi (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures ili globalno usklađeni testni postupak za osobna vozila i laka gospodarska vozila).
Testni postupak WLTP nudi korisnicima preciznije vrijednosti dometa koji mnogo realnije predstavljaju stvarnu upotrebu vozila.

 

Više informacija o testnom postupku WLTP      Više informacija o dometu 

JEDNOSTAVNA I BRZA RJEŠENJA ZA PUNJENJE

Da biste u potpunosti iskoristili prednosti novog PEUGEOTA 308 HYBRID, priuštili si vožnju u 100 % električnom načinu i smanjili potrošnju goriva i emisija CO2, preporučljivo je da bateriju redovno punite.

/image/57/4/peugeot-308phev-2103styp-222.798574.jpg

Punjenje na privatnim stanicama


Bateriju novog PEUGEOTA 308 HIBRID možete u potpunosti napuniti:

  • na standardnoj utičnici u domaćinstvu (8 A, 220 V) za 7 satii;
  • na ubrzanoj utičnici tipa Green’Up® (16 A, 220 V) za 3 sata i 50 mini.

Svoje novo vozilo 308 HIBRID možete brže i potpuno sigurno napuniti i na stanici za punjenje Wallbox.

  • 1 sat 55 min. na stanici Wallbox (32 A) 7,4 kWi.
/image/57/5/peugeot-308phev-2103hm-016.798575.jpg

Punjenje na javnoj stanici za punjenje


Po cijeloj Evropi dostupna vam je široka mreža 220.000 javnih stanica za punjenje.i.

NAČINI VOŽNJE

OSIGURAJTE SI OPTIMALNI DOMET

/image/57/6/peugeot-308phev-2103styp-032.798576.jpg

IZBOR NAČINA VOŽNJE

 

  • Electric: za vožnju sa 100 % električnim pogonomi do brzine 135 km/h,
  • hibridni (Hybrid): izmjenično djelovanje električnog motora i motora s unutrašnjim izgaranjem kako bi se osiguralo optimalno korištenje obje vrste energije,
  • sportski (Sport): korištenje cjelokupne snage motora s unutrašnjim izgaranjem i električnog motora za maksimalne dinamičke performanse.

/image/57/7/peugeot-308phev-2103styp-034.798577.jpg

KOČENJE SA REKUPERACIJOM ENERGIJE


Ovaj sistem generira raspoloživu energiju tokom faza usporavanja i kočenja kada se noga ne nalazi na papučici za ubrzavanje (kod izvedbi sa motorom s unutrašnjim izgaranjem ova energija se po pravilu izgubi).
Tokom ove radnje visokonaponska baterija se djelimično napuni i time se povećava domet u električnom načinu pogona.

Pri tom se može uključiti funkcija Brake s kojom vozilo još brže usporava bez pritiskanja na papučicu kočnice. Djeluje kao kočnica motora i istovremeno omogućuje punjenje baterije.