PRIKLJUČNA HIBRIDNA TEHNOLOGIJA

/image/41/1/peugeot-508phev-2019-021-fr-1280-646.811411.jpg

Prednosti 100 % električnog načina priključnih hibrida

Pet nula za udobnost u vožnji

/image/40/6/picto-electrique-0-bruit-100-100.811406.png

Nečujna vožnja

/image/40/7/picto-electrique-0-changement-vitesse-100-100.811407.png

Bez mijenjanja brzina

/image/40/8/picto-electrique-0-vibration-100-100.811408.png

Bez vibracija

/image/40/9/picto-electrique-0-co2-100-100.811409.png

Bez emisija CO2

/image/41/0/picto-electrique-0-odeur-100-100.811410.png

Bez neprijatnih mirisa

/image/40/6/picto-electrique-0-bruit-100-100.811406.png

Nečujna vožnja

/image/40/7/picto-electrique-0-changement-vitesse-100-100.811407.png

Bez mijenjanja brzina

/image/40/8/picto-electrique-0-vibration-100-100.811408.png

Bez vibracija

/image/40/9/picto-electrique-0-co2-100-100.811409.png

Bez emisija CO2

/image/41/0/picto-electrique-0-odeur-100-100.811410.png

Bez neprijatnih mirisa

KAKO DJELUJU PRIKLJUČNA HIBRIDNA VOZILA?

/image/41/2/peugeot-508phev-2018-012-fr-desktop.811412.jpg

KONSTRUKCIJSKA PLATFORMA EMP2

Najnovija modularna konstrukcijska platforma (EMP2 - Common Modular Platform) dizajnirana je tako da omogućuje idealnu ugradnju specifičnih sklopova pojedinih vrsta pogona bez narušavanja performansi vozila.

PRIKLJUČNI HIBRIDNI MOTOR

Kombinacija električnog i bezinskog motora

/image/40/5/boite-de-vitesses-automatique-lectrifi-e-e-eat8.811405.jpg

OPTIMALAN I NEPRIMJETLJIV PRIJELAZ

Za optimalan prijelaz između električnog pogona i pogona s unutrašnjim izgaranjem motor ima umjesto pretvarača okretnog momenta karakterističnog za verzije s unutrašnjim izgaranjem ugrađeno mokro kvačilo sa više lamela, čime nudi dodatnih 60 Nm okretnog momenta i bolji odziv.

ELEKTRIFICIRANA ZADNJA OSOVINA

Kod izvedbe HYBRID4 je zadnja osovina sa više točaka opremljena elektromotorom sa 110 KM/83 kW za pogon na sva četiri točka i to bez ikakvog utjecaja na zapreminu unutrašnjosti.

/image/40/3/peugeot-hybrid-2018-005-fr-hd.811403.jpg

BENZINSKI MOTOR S UNUTRAŠNJIM IZGARANJEM

Motor 1.6L PureTech je redizajniran i dobio je dodatni prednji elektromotor/generator i specifičnu čeonu ploču za hlađenje. S tehnologijom HYBRID razvija 180 konjskih snaga, dok povezanosti s tehnologijom HYBRID4 čak 200 konjskih snaga.

NOVI ELEKTRIFICIRANI AUTOMATSKI MJENJAČ

Motor PureTech ugrađen je zajedno s novim 8-stepenim automatskim mjenjačem e-EAT8. U kombinaciji sa ovim mjenjačem električni motor razvija na prednjoj osovini 110 konjskih snaga/81 kW.

BATERIJA PRIKLJUČNOG HIBRIDNOG VOZILA

LITIJ-IONSKA

/image/40/4/peugeot-3008phev-2009rc-002-small.811404.jpg

Visokonaponska baterija s litij-ionskom tehnologijom (300 V) je ugrađena ispod zadnjih sjedala kod izvedbe HYBRID i kod izvedbe HYBRID4 (pogon na sva četiri točka). Kapaciteta baterije iznosi 11,8 kWhi i 13,2 kWhi . 

Garancija na bateriju važi 8 godina odnosno 160.000 kilometara.

Za optimalno smanjenje CO2 emisija se za svakodnevna putovanja po gradu odlučite za vožnju u 100 % električnom načinu. U potpuno električnom načinu moguće je voziti brzinom do 135 km/h a zatim kontrolu preuzima motor s unutrašnjim izgaranjem.

Savjetujemo vam da bateriju punite svaki dan kako biste mogli sve vrijeme koristiti prednosti 100 % električnog načina!

OBOGAĆENA VOŽNJA

Za potpuno drugačije užitke u vožnji

/image/41/3/peugeot-508phev-2019-008-fr-1214-1020-4-5.811413.jpg

NOVA FUNKCIJA BRAKE

Vozač se može odlučiti da uključi inovativnu funkciju "Brake" (kočenje) koja uspori brzinu vozila bez pritiskanja na papučicu kočnice. Funkcija između ostalog omogućuje i punjenje baterije, na primjer tokom vožnje po nizbrdici.

U načinu Drive je za uključivanje načina Brake potrebno povući nazad ručicu mjenjača automatskog mjenjača Shift and Park by wire.

/image/41/4/peugeot-308phev-2103styp-061-desktop.811414.jpg

ČETIRI NAČINA VOŽNJE

  • Electric: zadani način u kojem možete potpuno iskoristiti sve prednosti električnog vozila.
  • Hybrid: omogućuje vožnju kako s električnim pogonom tako i s motorom s unutrašnjim izgaranjem ovisno o načinu vožnje i tipu ceste po kojoj vozimo.
  • Sport: iskoristite maksimalni okretni moment motora tokom kombiniranog djelovanja obje vrste pogona.
  • Comfort: u ovom načinu spojeni su hibridni način i udobnost upravljanja ovjesom za bolje prianjanje na cesti uz očuvanje optimalne udobnosti.
/image/41/5/peugeot-308phev-2103styp-243desktop.811415.jpg

NOVA FUNKCIJA e-SAVE

Sa funkcijom "e-SAVE" vozač može unaprijed predvidjeti rezervnu količinu električne energije koju može potrošiti u toku vožnje kad god to poželi. Ova funkcija može, na primjer, unaprijed sačuvati rezervnu količinu električne energije za vožnju po predjelima sa ograničenim prometnim režimom.

U meniju e-SAVE na ekranu na dodir morate samo izabrati način za nulte emisije (Zero Emission) pomoću izbornog prekidača načina vožnje i već možete krenuti u 100-procentno električnu vožnju.

/image/41/6/peugeot-3008phev-hy4-2019-003-fr-desktop.811416.jpg

PEUGEOT i-COCKPIT®

PEUGEOT i-Cockpit® prikazuje informacije za vožnju u vozačevom vidnom polju. Za njega je dostupan bogat izbor podešavanja i mogućnosti za individualizaciju izgleda.

Desno od digitalne instrument table nalazi se mjerač snage koji je razdijeljen u tri područja:

  • ECO za optimalnu potrošnju električne energije,
  • POWER za dinamičniju vožnju,
  • CHARGE za faze generiranja energije.

Na svakoj strani instrument table nalazi se indikator: na jednoj za gorivo i na drugoj za elektriku. Raspoloživ domet u kilometrima prikazan je ispod ova dva pokazivača.

/image/41/7/peugeot-508phev-2019-012-fr-1214-1020-desktop.811417.jpg

MJENJAČ e-EAT8

Motor PureTech ugrađen je zajedno s novim 8-stepenim automatskim mjenjačem e-EAT8. U kombinaciji s ovim mjenjačem električni motor razvija na prednjoj osovini 100 konjskih snaga/80 kW.

Više informacija o elektrificiranim vozilima