Najnovija modularna konstrukcijska platforma (EMP2 - Common Modular Platform) dizajnirana je tako da omogućuje idealnu ugradnju specifičnih sklopova pojedinih vrsta pogona bez narušavanja performansi vozila.
Nečujna vožnja
Bez mijenjanja brzina
Bez vibracija
Bez emisija CO2
Bez neprijatnih mirisa
Nečujna vožnja
Bez mijenjanja brzina
Bez vibracija
Bez emisija CO2
Bez neprijatnih mirisa
Najnovija modularna konstrukcijska platforma (EMP2 - Common Modular Platform) dizajnirana je tako da omogućuje idealnu ugradnju specifičnih sklopova pojedinih vrsta pogona bez narušavanja performansi vozila.
OPTIMALAN I NEPRIMJETLJIV PRIJELAZ
Za optimalan prijelaz između električnog pogona i pogona s unutrašnjim izgaranjem motor ima umjesto pretvarača okretnog momenta karakterističnog za verzije s unutrašnjim izgaranjem ugrađeno mokro kvačilo sa više lamela, čime nudi dodatnih 60 Nm okretnog momenta i bolji odziv.
ELEKTRIFICIRANA ZADNJA OSOVINA
Kod izvedbe HYBRID4 je zadnja osovina sa više točaka opremljena elektromotorom sa 110 KM/83 kW za pogon na sva četiri točka i to bez ikakvog utjecaja na zapreminu unutrašnjosti.
BENZINSKI MOTOR S UNUTRAŠNJIM IZGARANJEM
Motor 1.6L PureTech je redizajniran i dobio je dodatni prednji elektromotor/generator i specifičnu čeonu ploču za hlađenje. S tehnologijom HYBRID razvija 180 konjskih snaga, dok povezanosti s tehnologijom HYBRID4 čak 200 konjskih snaga.
NOVI ELEKTRIFICIRANI AUTOMATSKI MJENJAČ
Motor PureTech ugrađen je zajedno s novim 8-stepenim automatskim mjenjačem e-EAT8. U kombinaciji sa ovim mjenjačem električni motor razvija na prednjoj osovini 110 konjskih snaga/81 kW.
Visokonaponska baterija s litij-ionskom tehnologijom (300 V) je ugrađena ispod zadnjih sjedala kod izvedbe HYBRID i kod izvedbe HYBRID4 (pogon na sva četiri točka). Kapaciteta baterije iznosi 11,8 kWhi i 13,2 kWhi .
Garancija na bateriju važi 8 godina odnosno 160.000 kilometara.
Za optimalno smanjenje CO2 emisija se za svakodnevna putovanja po gradu odlučite za vožnju u 100 % električnom načinu. U potpuno električnom načinu moguće je voziti brzinom do 135 km/h a zatim kontrolu preuzima motor s unutrašnjim izgaranjem.
Savjetujemo vam da bateriju punite svaki dan kako biste mogli sve vrijeme koristiti prednosti 100 % električnog načina!
Vozač se može odlučiti da uključi inovativnu funkciju "Brake" (kočenje) koja uspori brzinu vozila bez pritiskanja na papučicu kočnice. Funkcija između ostalog omogućuje i punjenje baterije, na primjer tokom vožnje po nizbrdici.
U načinu Drive je za uključivanje načina Brake potrebno povući nazad ručicu mjenjača automatskog mjenjača Shift and Park by wire.
Sa funkcijom "e-SAVE" vozač može unaprijed predvidjeti rezervnu količinu električne energije koju može potrošiti u toku vožnje kad god to poželi. Ova funkcija može, na primjer, unaprijed sačuvati rezervnu količinu električne energije za vožnju po predjelima sa ograničenim prometnim režimom.
U meniju e-SAVE na ekranu na dodir morate samo izabrati način za nulte emisije (Zero Emission) pomoću izbornog prekidača načina vožnje i već možete krenuti u 100-procentno električnu vožnju.
PEUGEOT i-Cockpit® prikazuje informacije za vožnju u vozačevom vidnom polju. Za njega je dostupan bogat izbor podešavanja i mogućnosti za individualizaciju izgleda.
Desno od digitalne instrument table nalazi se mjerač snage koji je razdijeljen u tri područja:
Na svakoj strani instrument table nalazi se indikator: na jednoj za gorivo i na drugoj za elektriku. Raspoloživ domet u kilometrima prikazan je ispod ova dva pokazivača.
Motor PureTech ugrađen je zajedno s novim 8-stepenim automatskim mjenjačem e-EAT8. U kombinaciji s ovim mjenjačem električni motor razvija na prednjoj osovini 100 konjskih snaga/80 kW.
TREBATE POMOĆ?
GAMA PEUGEOT
MAPA STRANICE