PRESKOČI NA SADRŽAJ
PEUGEOT INSTINCT KONCEPT

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT, PROŠIRENA SLOBODA

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT: AUTONOMNO VOZILO MARKE PEUGEOT

 

 

JOŠ VIŠE SLOBODE

 

Tko još nije sanjao o vozilu koje nudi potpunu smirenost, a pri tom ima potpunu kontrolu nad svojom okolinom?  O vozilu koje nas razume i poznaje do te mjere da može predvidjeti sve naše želje?  O vozilu koje je produžetak nas samih?  O vozilu koje pruža besprijekorno, jednostavno iskustvo? PEUGEOT je ovom konceptu pristupio s jednom ključnom riječju: sloboda. Sloboda odabira načina vožnje i osjećaja. Sloboda kretanja.  Rezultat je PEUGEOT INSTINCT CONCEPT.

INTERNET STVARI

 

Po prvi put ikada, PEUGEOT predstavlja funkcionalnu on-board I.o.T.* platformu Samsung ARTIKTM Cloud koja povezuje automobil s korisničkim oblakom.

 

 

 
RESPONSIVE I-COCKPIT

 

PEUGEOT Responsive i-Cockpit redefinira putnički prostor kako bi zadovoljio potrebe za autonomnom vožnjom vozila. Sučelja se mogu konfigurirati – prije, tokom i nakon upotrebe – prema odabranom načinu rada i profilu korisnika.

 
SHOOTING BRAKE MARKE PEUGEOT

 

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT je shooting brake bezvremenskog izgleda. Prepoznatljiv izgled iznimno profinjene siluete osiguravaju aktivni aerodinamični elementi.

 

INTERNET STVARI  

DUBOKO UČENJE 

 

Za PEUGEOT INSTINCT CONCEPT inspiraciju smo pronašli u prirodi, posebno u ljudima. Ljudi stječe autonomiju učeći od svoje okoline. Na isti način, PEUGEOT INSTINCT CONCEPT oslanja se na tehnologiju dubokog učenja kako bi uspostavio profil korisnika. Platforma Samsung ARTIKTM Cloud I.o.T* povezuje svakodnevne uređaje i agregira podatke. Ti podaci dolaze iz uređaja kao što su pametni satovi, pametni telefoni i društveni mediji. Može se čak povezati s vašim domom za komunikaciju s vašim pametnim televizorom, audio streamingom, elektronskim kućnim asistantom, računalom i drugim uređajima. Čak i automobil je sam po sebi vrijedan izvor informacija jer je s nama tijekom dana i poznaje naša redovita putovanja, omiljena mjesta i način na koji vozimo. PEUGEOT i Sentiance, kompanija za podatkovnu znanost, obrađuju kako bi ih pretvorili u razumljiv oblik i definirali profil svakog korisnika. Analiza je dinamična i stalno se poboljšava. To znači da PEUGEOT INSTINCT CONCEPT može unaprijed konfigurirati ili prilagoditi svoju arhitekturu kako bi u potpunosti zadovoljio sve potrebe i želje svojih korisnika.

PRIMJERI  

Ponedjeljak, 7:45

 

Na sastanak u 8.30 sati krenuli ste petnaest minuta ranije nego inače. Uzimajući u obzir vremenske uvjete i prometne informacije, navigacijski sistem vašeg automobila i vaš dnevnik su se sinkronizirali I predložili da krenete od kuće petnaest minuta ranije ako želite stići na vrijeme.  Kada sjednete u vozilo, FOCAL Hi-Fi sistem počinje svirati pjesmu koju ste slušali kod kuće. Kada pokrenete motor, vrata vaše kuće se automatski zaključavaju.

Utorak, 21:00

 

Upravo ste završili sa sportskim treninzima i umorni ste. Vaš PEUGEOT INSTINCT CONCEPT je toga svjestan zahvaljujući vašem pametnom satu i stoga se prebacuje na način Autonomous Soft. Tako da se možete malo odmoriti na putu kući. Dok se približavate svojoj kući, vanjska rasvjeta se pali kako bi osvijetlila vaše parking mjesto.

Četvrtak, 8:00

 

Jučerašnja fizička aktivnost nije bila dovoljna! Vaš automobil predlaže da parkirate deset minuta hoda od svog ureda kako biste ostali u formi.

Petak, 14:00

 

Putovanje do vašeg sljedećeg sastanka uključuje dionicu autoceste i vijugavu lokalnu cestu. Dio autoceste vozilo radi u načinu Autonomous Sharp. Budući da vozilo poznaje vaše oduševljenje nad dinamičnom vožnjom, sam se prebacuje u način Drive Boost kada se uključite na lokalnu cestu.

ČETIRI NAČINA  

 

Četiri dostupna načina rada omogućuju posebno precizno upravljanje.  Drive Boost dizajniran je za dinamičnu vožnju.  Drive Relax koristi sisteme ADAS (Advanced Driving Assistance Systems) za pomoć vozaču.  To uključuje funkcije poput automatskog uključivanja dugih svjetla ili aktivnog tempomata.

Autonomous Soft način rada daje prednost udobnosti. Putovanja mogu biti malo duža, dajući vam vremena za gledanje filma, čitanje ili jednostavno odmor.  Konačno, Autonomous Sharp optimizira vrijeme putovanja s preciznim, učinkovitim upravljanjem cestom.

 

RESPONSIVE I-COCKPIT

INOVATIVNA KINEMATIKA 

 

Autonomno vozilo otvara novo područje kreativnosti, odgovarajući na nove oblike korištenja.

S PEUGEOT INSTINCT CONCEPT vozilom i njegovim Responsive i-Cockpitom gradimo na temelju uspjeha najnovijih modela naše marke. Stvaramo nove oblike užitka u vožnji. Oni mogu proizaći iz sučelja, arhitekture ili stila. Nema razloga zašto bi samovozeći automobil bio dosadan za gledanje ili iskustvo.

 

Matthias HOSSANN, voditelj PEUGEOT koncepta

 

 

Vozačevo mjesto može se pohvaliti elegantnim kinematičkim sistemom koji dolazi do izražaja prilikom prebacivanja između Drive i Autonomous načina. Kompaktni volan i ploča na kojoj se nalaze prekidači preklapaju se u armaturnu ploču.  U isto vrijeme, papučica za ubrzavanje povlači se natrag u pregradnu stijenu.

Bez obzira na aktivirani način rada, vozač zadržava kontrolu nad vozilom.  Iako je to očito u načinu rada Drive, ova funkcija PEUGEOT autonomnog automobila više iznenađuje u Autonomous načinu rada. Uređaj i-Device nalazi se uz 9,7“ ekran na središnjoj konzoli i može se koristiti za upravljanje automobilom u bilo kojem trenutku.  Dovoljna je jedna gesta za npr. pretjecanje vozila koje vozi ispred ili prebacivanje sa Soft na Sharp način.

U načinu Drive, holografska instrument tabla prikazuje podatke informacije o vožnji: brzinu vozila, raspodjelu između dviju energija PHEV pogonskog sklopa, napunjenost baterije... Digitalna funkcija stražnjeg pogleda upozorava vozača na prisutnost vozila u mrtvom uglu.

U Autonomous načinu ovi funkcije uključuju i druge informacije koje dobivaju na važnosti jer je u tom načinu vožnje bitno samo vrijeme. Svi putnici mogu saznati vrijeme, dosad prijeđenu udaljenost i preostalo vrijeme putovanja.

Atmosfera u vozilu se mijenja kako mijenjate način vožnje.  Osim prikazanih informacija, prilagođavaju se i položaji sjedala, opcije osvjetljenja i zvuka.

ARHITEKTURA I MATERIJALI

 

Responsive i-Cockpit svakog putnika smjesti u okolinu posvećenu samo njemu koja je usprkos kompaktnim dimenzijama vozila samo njegova. Kako bi svaki putnik imao svoj prostor pobrinut će se i sjedala po uzoru na zrakoplovstvo. Strukture i područja koja dolaze u dodir s tijelom – baza sjedala, naslon sjedala i naslon za glavu – tretiraju se pojedinačno.  Baza je pojačana aluminijem i ostaje fiksirana.  Nasloni su, međutim, mobilni i okreću se po osi Y, u poprečnom smjeru. Putnik može slobodno odabrati položaj koji želi – vodoravno ako se želi odmoriti, uspravno za vožnju ili između za gledanje filma ili posao.

Svi putnici mogu komunicirati s vozilom putem chatbota, glasovnog osobnog asistenta koji nudi pristup beskonačnoj paleti usluga. Na primjer, možete koristiti prirodno izražene naredbe za rezerviranje ulaznica za kino ili kupovinu putem interneta.

 

Materijali vas također potiču da maksimalno iskoristite ovo dodatno slobodno vrijeme. Pod je obložen tankim betonskim slojem koji ima svilenkast osjećaj, pozivajući vas da izujete cipele i opustite se. 3D pletiva mrežica oblikovana je tako da pristaje i podržava tijelo. Istim materijalom obrubljene su i stranice središnje konzole i paneli vrata, baze sjedala i nasloni sjedala.  Naslon za glavu pruža potporu vratu i obrubljen je fleksibilnim 3D pletivom i kožom.

SHOOTING BRAKE MARKE PEUGEOT

DIZAJN  

 

Proporcije PEUGEOT INSTINCT CONCEPT-a proizlaze iz velike tradicije izrade karoserije. Zaobljene linije isklesane su oko tehničkih komponenti i putnika. Dugi poklopac motora nagovještava 300 konjskih snaga koje isporučuje PHEV pogonski sklop. Veliki koševi blatobrana sugeriraju dobro upravljanje cestom i snagu četiri pogonska točka.

Prednji dio je vrlo izražajan. U sredini svakog LED prednjeg svjetla nalazi se leća kamere koja priziva zjenicu oka. Ove kamere skeniraju okolinu vozila i informacijama snabdijevaju sisteme za pomoć u vožnji. Izgled rešetke mijenja se ovisno o tome s koje strane je gledate. Njegova polu-izdubljena struktura ima lava koji je podvučen bijelom bojom kada je aktiviran autonomni način rada.

 

AERODINAMIKA

 

Vozilo tokom kretanja odguruje zrak koji na njega djeluje s otporom. Inženjeri neprestano rade na poboljšanju aerodinamike kako bi smanjili potrošnju goriva i poboljšali udobnost putnika. Ova posljednja karakteristika postat će sve važnija u budućnosti.  Uz samovozeće automobile, putnici u vozilu moći će raditi druge stvari dok putuju, otkrivajući nove načine uživanja u vozilu. Otkrit će nova zadovoljstva.

 

S obje strane prednjih farova, svjetlosni potpis proteže se cijelom visinom prednje ukrasne maske.  Raspoređuje se od 90 km/h naviše, s dvostrukim ciljem. Prvo, dvaju svjetlosnih vodiča povezana su s donje strane letvicom koja osigurava dodatnu potisnu silu na prednjoj osovini.

S druge strane, ovo pomicanje otkriva otvor za smanjenje pritiska koji se vrši na karoseriji tokom kretanja vozila. Na taj način, zrak se uvlači na prednjem kraju i izbacuje na površini točkova. Ova virtualna obloga točka poništava aerodinamičke smetnje sa šasijom i ovjesom, radeći u kombinaciji s aluminijskim točkovima s pet krakova. Felge izrađene od aluminija, prekrivene su finim utorima koji doprinose njihovoj lakoći. Iste aerodinamičke funkcije nalaze se i na zadnjem kraju.  Zrak se uvlači kroz otvor u visini linije trupa kod prednjih vrata. Zatim pomiče se prema difuzoru, smještenom ispod niza 3D svjetla povezanih svjetlosnom trakom.

Izbočeni zastakljeni krov lagano se spušta nad putnike u vozilu.  Njegove linije su naglašene istim tamnoplavim trostrukim premazom kojim je obojena cijela karoserija.