/image/14/1/peugeot-3008phev-2009rc-005-header.737141.jpg
/image/14/1/peugeot-3008phev-2009rc-005-header.737141.jpg

PEUGEOT 3008 PRIKLJUČNI HIBRID

3008

Novi PEUGEOT 3008 HYBRID spaja snagu i eleganciju s tehnologijom koja je sveprisutna u unutrašnjosti, pružajući jedinstvena iskustva u vožnji. Njegovi motori, HYBRID 225 KM FWDi i HYBRID4 300 KM AWDi, koji kombinirano djeluju na unutrašnje izgaranje i električnu energiju, su učinkoviti i dinamički. U 100 % električnom načinu rada osjetit ćete izuzetne emocije u toku vožnje.

PREDNOSTI

PRIKLJUČNI HIBRID: VIŠENAMJENSKA VOŽNJA

/image/14/2/peugeot-3008phev-2009rc-001.737142.jpg

Do 59 km
dometa (WLTP)

Zadovoljstvo u vožnji

Kod priključnog hibrida možete sami birati pogonski sklop za vožnju: motor s unutrašnjim izgaranjem ili električni motor. U električnom načinu imat ćete priliku iskusiti nove osjećaje:

  • do 59 km električnog dometa (WLTPi),
  • tekuća vožnja bez cimanja, manje vibracija,
  • naglo ubrzavanje zahvaljujući trenutno raspoloživom okretnom momentu motora,
  • nečujno djelovanje motora.

Do 300 konjskih snaga
i pogon na sva četiri točka.

Ušteda

Tokom upotrebe na raspolaganju su vam brojne prednosti:

  • u prosjeku 40 % manja potrošnja goriva s obzirom na način upotrebe i broj punjenjai,
  • upotreba u električnom načinu (Electric),
  • manji troškovi održavanja.

0 grama emisija CO2
u načinu Electric

Jednostavnost

Za vas smo razvili vrlo posebne funkcije:

  • jednostavno i intuitivno punjenje za 7 satii,
  • vozilo možete napuniti za manje od 2 satai,
  • informacije o vožnji u realnom vremenu.

DIZAJN

NOVA ERA MODERNOSTI

/image/14/3/peugeot-3008phev-2009rc-006.737143.jpg

Novi PEUGEOT 3008 HYBRID odlikuje se tehnološki naprednim oblikovnim dizajnom, o čemu svjedoči nova moćna prednja maska koju krase prednji farovi Full LEDi s funkcijom EVSi. Njen prepoznatljiv stil koji predstavlja idealni odnos između smjelosti i mekoće preokreće ustaljene stilske zapovjedi SUV-ova.

/image/14/4/peugeot-3008phev-2009styp-051.737144.jpg

Amblemi HYBRID

Amblemi HYBRIDi ili HYBRID4i koji krase blatobrane novog PEUGEOT 3008 suptilno naglašavaju pripadnost univerzumu inovativne tehnologije za priključne hibride.

/image/16/2/peugeot-3008phev-2009styp-052.737162.jpg

Potpis SUV

Završni elementi, kao što su 19-inčnih aluminijskih felgi s dijamantnom obradom San Franciscoi s inovativnim dizajnom, široke zaštite blatobranskih koševa i izdržljivi donji dijelovi vrata, više nego očito spadaju među snažne atribute SUV-ova koji su garancija sigurnosti.

/image/14/5/peugeot-3008phev-2009styp-043.737145.jpg

Ekskluzivna sjedala Alcantara®

Unutrašnjost novog priključnog hibrida PEUGEOT 3008 krase ekskluzivne presvlakei u kombinaciji materijala TEP Mistral i Alcantara® Greval sa ukrasnim šavovima Aikinite.

/image/14/6/peugeot-3008phev-2009styp-040.737146.jpg

i-Cockpit® prilagođen za vožnju sa priključnim hibridnim pogonom

Modernizovani PEUGEOT i-Cockpit® novog priključnog hibridnog vozila SUV PEUGEOT 3008 vam svakodnevno pruža stimulativne i intuitivne užitke u vožnji. Digitalna instrument tabla i ekran na dodir odgovarajuće su prilagođeni za još jednostavniju upotrebu i bolju kontrolu.

/image/14/7/peugeot-3008phev-2009styp-053.737147.jpg

Digitalna instrument tabla

Na digitalnoj instrument tabli u visini očiju s visokokvalitetnim prikazom možete u svakom trenutku provjeriti:

  • način vožnje: Electric, Sport, Hybrid, 4WDi,
  • domet kod pogona na električnu energiju,
  • domet kod pogona na gorivo,
  • prikaz upotrjebljene energije preko mjerača snage: CHARGEi, ECOi and POWERi.
/image/14/8/peugeot-3008phev-2009styp-054.737148.jpg

10-inčni ekran na dodir HD

Punjenje baterije možete programirati na novom 10-inčnom ekranu na dodir HDi, koji omogućuje pristup podešavanjima i informacijama o vožnji s novim priključno hibridnim PEUGEOT 3008:

  • tok energije koji prikazuje djelovanje hibridnog sistema,
  • statistički podaci o potrošnji električne energije i goriva,
  • lokacija stanica za punjenje i preostala razdaljina koja se može prijeći u potpuno električnom načinu Electrici
  • podešavanje punjenja,
  • uključivanje funkcije e-Save,
  • prethodno klimatiziranje putničkog prostora.

TEHNOLOGIJA

PRIKLJUČNA HIBRIDNA TEHNOLOGIJA

/image/14/9/peugeot-hybrid-2018-011-fr.737149.jpg

Priključni hibridni motor

Za još više užitaka u vožnji je novi PEUGEOT 3008 dostupan u izvedbi HYBRID4 300 e-EAT8 AWDi (pogon na sva četiri točka) i u izvedbi HYBRID 225 e-EAT8 FWDi (pogon na dva točka).

Vozilo može imati:

- benzinski motor PureTech snage 147 kW/200 KS kod izvedbe HYBRID4i i motor snage 132 kW/180 KS kod izvedbe HYBRIDi;

- jedan motor snage 81 kW u prednjem dijelu kod izvedbe HYBRID i HYBRID4 i drugi motor snage 83 kW u zadnjem dijelu kodi izvedbe.

/image/15/0/peugeot-3008phev-hy4-2018-017-fr.737150.jpg

Litij-ionske baterije (240-400 V)

  • Domet baterije u 100 % električnom načinu rada omogućuje 59 km WLTPi (69 km NEDCi) kod izvedbe HYBRID4 i do 56 km WLTPi (65 km NEDCi) kod izvedbe 3008 HYBRID.
  • Njegov kapacitet iznosi 13,2 kWh.
  • Visokonaponska baterija ugrađena je ispod zadnjih sjedala bez negativnog utjecaja na udobnost boravka i zapreminu prtljažnog prostora iznad podne obloge.
  • Garancija na bateriju važi 8 godina odnosno 160.000 kilometara kod 70 % napunjenosti.
  • Sa funkcijom "e-SAVE" vozač može unaprijed predvidjeti rezervnu količinu električne energijei koju može potrošiti u toku vožnje kad god to poželi, posebno kad je riječ o vožnji u gradovima sa ograničenim prometnim režimom.

DOMET I PUNJENJE

DO 59 KILOMETARA DOMETA U ELEKTRIČNOM NAČINU (WLTP)

Litij-ionska baterija za novi PEUGEOT 3008 HYBRID osigurava vam toliki domet da možete u električnom načinu prijeći do 59 kilometara prema homologacijskom testnom postupku WLTPi (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures ili globalno usklađeni testni postupak za osobna vozila i laka gospodarska vozila).
Testni postupak WLTP nudi korisnicima preciznije vrijednosti dometa koji mnogo realnije predstavljaju stvarnu upotrebu vozila.

GLAVNI FAKTORI KOJI U ELEKTRIČNOM NAČINU UTJEČU NA DOMET

/image/15/1/vitesse.737151.png
BRZINA

Da biste postigli veći domet, smanjite brzinu na autocesti i brzim cestama.

/image/15/2/style-de-conduite.737152.png
STIL VOŽNJE

Da biste postigli veći domet, rjeđe naglo ubrzavajte i što manje presporo kočite.

/image/15/3/temp-ratures.737153.png
TEMPERATURA

Uključivanje klima uređaja ili grijanja u toku vožnje utječe na domet.

/image/15/4/1432-e79weightalert-med-ivi.737154.png
OPTEREĆENJE

Na domet može utjecati broj putnika ili količina prtljaga.

/image/15/1/vitesse.737151.png
BRZINA

Da biste postigli veći domet, smanjite brzinu na autocesti i brzim cestama.

/image/15/2/style-de-conduite.737152.png
STIL VOŽNJE

Da biste postigli veći domet, rjeđe naglo ubrzavajte i što manje presporo kočite.

/image/15/3/temp-ratures.737153.png
TEMPERATURA

Uključivanje klima uređaja ili grijanja u toku vožnje utječe na domet.

/image/15/4/1432-e79weightalert-med-ivi.737154.png
OPTEREĆENJE

Na domet može utjecati broj putnika ili količina prtljaga.

JEDNOSTAVNA I BRZA RJEŠENJA ZA PUNJENJE

Da biste u potpunosti iskoristili prednosti novog PEUGEOT 3008 HYBRID, priuštili si vožnju u 100 % električnom načinu i smanjili potrošnju goriva i emisija CO2, preporučljivo je da bateriju redovno punite.

/image/15/5/peugeot-3008phev-2009rc-003.737155.jpg

Punjenje kući ili na poslu


Bateriju novog PEUGEOTA 3008 HYBRID možete napuniti u potpunosti za:

  • 7 sati na standardnoj utičnici (8 A, 220 V),
  • 4 sati na ubrzanoj utičnici tipa Green’up® (14 A, 220 V).

Svog PEUGEOTA 3008 HYBRID možete brže i potpuno sigurno napuniti i na stanici za punjenje WallBox.
Na stanici WallBox snage 7,4 kWi možete ga u potpunosti napuniti još brže, i to za 1 sat i 45 minuta.

/image/15/6/peugeot-3008phev-2009rc-002.737156.jpg

Punjenje na javnim stanicama

Po cijeloj Evropi dostupna vam je široka mreža 185.000 javnih stanica za punjenje na kojima možete napuniti svoje priključno hibridno voziloi.

NAČINI VOŽNJE

/image/15/8/peugeot-3008phev-2009rc-008.737158.jpg

IZBOR NAČINA VOŽNJE

  • električni (Electric): za vožnju sa 100 % električnim pogonomi do brzine 135 km/h,
  • hibridni (Hybrid): izmjenično djelovanje električnog motora i motora s unutrašnjim izgaranjem kako bi se osiguralo optimalno korištenje obje vrste energije,
  • sportski (Sport): korištenje cjelokupne snage motora s unutrašnjim izgaranjem i električnog motora (ovisno o izvedbi HYBRID ili HYBRID4) za maksimalne dinamičke performanse,
  • pogon na sva četiri točka (4WD)i: za poboljšanu snagu vuče (pogon na sva četiri točka).

/image/15/7/peugeot-3008phev-2009rc-007.737157.jpg

KOČENJE SA REKUPERACIJOM ENERGIJE

Ovaj sistem generira raspoloživu energiju tokom faza usporavanja i kočenja kada se noga ne nalazi na papučici gasa (kod izvedbi sa motorom s unutrašnjim izgaranjem ova energija se po pravilu izgubi).
Tokom ove radnje visokonaponska baterija se djelimično napuni i time se povećava domet u električnom načinu pogona.

Pri tom se može uključiti funkcija Brake s kojom vozilo još brže usporava bez pritiskanja na papučicu kočnice. Djeluje kao kočnica motora i istovremeno omogućuje punjenje baterije.

GALERIJA SLIKA