EFIKASNOST

/image/97/0/header.204970.jpg

Jedna od Peugeot primarnih briga kao proizvođača automobila je njegova predanost očuvanju okoliša, koji za nas ide ruku pod ruku s užitkom u vožnji. Peugeot inženjeri i dizajneri su se pokazali na visini zadatka.

PureTech MOTORI

/image/98/4/1_2lpuretech_1408tech002bis.204984.jpg

PEUGEOT predstavlja svoju novu paletu PureTech 3-cilindričnih motora, svi jako efikasni i rađeni po najsavremenijoj tehnologiji.

Ovi novi benzinski motori su lakši i kompaktniji, a to smanjenje težine i veličine rezultira povećanom energetskom efikasnošću. Također smo optimizirali potrošnju goriva i minimizirali trenje - dva dodatna ključna faktora koji stoje iza njihovih vrhunskih performansi.

PureTech motori Vam nude jedinstven nivo užitka u vožnji čak i na najnižim obrtajima. S najvećim obrtnim momentom od 230 Nm (na najjačoj verziji) na 1.750 obrtaja u minuti, oni nude najbolji dostupni odnos brzina / snaga na današnjem tržištu. I sa 95% obrtnog momenta dostupnog između 1.500 i 3.500 obrtaja u minuti, performanse ostaju prvoklasne u svakom trenutku.

Osim njihovih izvrsnih performansi, ovi novi motori su također vrlo ekonomični, sa smanjenom potrošnjom goriva i emisijom CO2 za do 25% u usporedbi s 4-cilindarskim motorom,  i sve to isporučujući isti nivo snage - štedeći vam oko 1,5 litara goriva na 100 km bez ikakvog žrtvovanja  užitka u vožnji. I upravo je PureTech motor taj koji je pomogao novom Peugeot 308 oboriti svjetski rekord za najveću pređenu kilometražu s jednim rezervoarom goriva.

BlueHDi MOTORI

i

Nakon što je stvorio najefikasniji sistem na tržištu u smislu smanjenja štetnih emisija, PEUGEOT sada potvrđuje svoj vodeći položaj što se tiče efikasnosti zaštite okoliša.

BlueHDi je naše ime za Euro 6 dizel motore, u kojima se kombiniraju vrhunske performanse s minimiziranim emisijama.

BlueHDi tehnologija nudi ekskluzivnu kombinaciju oksidacijskog katalizatora SCR (Selektivna Katalitička Redukcija) i FAP (Filter Čestica) sistema, omogućujući motoru smanjenje emisije dušikovih oksida (NOx) do 90% i smanjenje emisije CO2 do 82 g/km, a također smanjuje potrošnju goriva i eliminira do 99,9% svih sitnih čestica.

Tehnologija će se koristiti na svim dizelskim PEUGEOT modelima, i nudi najviše raspoložive potencijale što se tiče budućih standarda za smanjenje onečišćenja.

EAT8 AUTOMATSKI MJENJAČ

/image/98/5/eat6_1408tech001bis.204985.jpg
/image/98/6/308sw_1401pc066.204986.jpg

Najnoviji automatski mjenjač EAT8 u usporedbi sa mjenjačem EAT6 može smanjiti potrošnju goriva za do 7 % zahvaljujući poboljšanom iskorištenju s proširenjem područja djelovanja sistema Stop & Start do 20 km/h i prelasku na osam brzina. Peugeot je lansirao svoj novi 8-stupanjski automatski mjenjač EAT8 s kojim će postepeno biti opremljena vozila sa dizelskim motorom BlueHDi i benzinskim motorom PureTech, a kao prvi novi Peugeot 308.

NIŽA POTROŠNJA I UDOBNOST

Novi automatski mjenjač EAT8 u usporedbi s mjenjačem EAT6 može smanjiti potrošnju goriva za do 7 % zahvaljujući:

  • poboljšanom iskorištenju s proširenjem djelovanja sistema Stop & Start do 20 km/h i prelasku na osam brzina;
  • uvođenju posebnog načina ECO s prebacivanjem u prazan hod (u rasponu od 20 do 130 km/h);
  • manjoj masi i većoj kompaktnosti.

Mjenjač EAT8 tokom svog djelovanja pruža obilje udobnosti u vožnji zahvaljujući udobnom mijenjanju brzina na razini premium vozila koje omogućuju optimizirane promjene okretnog momenta između motora i mjenjača i prelazak na osam brzina. Prelaskom na osam brzina mogu se ograničiti skokovi okretaja motora prilikom svakog mijenjanja brzine. Novi mjenjač EAT8 svakodnevno pruža zaista vrhunsku udobnost u vožnji prilikom kretanja i prilikom izvođenja manevara tokom parkiranja.

INTUITIVNA UPOTREBA I ERGONOMIJA

Nov način upravljanja automatskog mjenjača Shift and Park by wire je nadasve jednostavan za upotrebu te potpuno intuitivan zahvaljujući ergonomskom električnom prekidaču. Brzinu može se promijeniti i sa ručicama mjenjača na volanu, pri čemu se automatska funkcija ne isključi.

Iz sigurnosnih razloga se funkcija Park uključi automatski kod zaustavljanja djelovanja motora.

Upravljanje smjera vožnje od sada se odvija automatski tokom korištenja sistema za pomoć u vožnji Park Assist ili prilagodljivog tempomata s funkcijom Stop, i to bez bilo kakvog vozačevog posredovanja.

STOP AND START

Korištena u našoj najnovijoj generaciji benzinskih motora, e-HDi tehnologija je također poznata kao Stop & Start sistem.

Idealna za vožnju u gradu, Stop & Start funkcija automatski zaustavlja motor kada god je automobil u stanju mirovanja - na crvenom svjetlu, na primjer, ili kada se suoči sa "Stop" znakom. Zatim, nakon što je vozač spreman da krene dalje, motor se pokreće blago i odmah.

Ovo je korisno iz više razloga: potrošnje goriva se drži pod čvrstom kontrolom (-5% od konvencionalnih vozila prilikom vožnje u gustom gradskom saobraćaju), emisije CO2 su smanjene (nula emisije kada je motor zaustavljen) i automobil je nečujan dok čekate.

Ukratko, e-HDi tehnologija omogućuje kombiniranje ekološki prihvatljivih performansi s punim užitkom u vožnji!

A za potpunu usklađenost u svim načinima vožnje, Stop & Start se može isključiti.

FAP

FAP (filter čestica) je Peugeot rješenje za rješavanje emisije čestica u dizel motorima. Gotovo svi Dhi modeli brenda dolaze opremljeni ovom tehnologijom.

FAP Sistem je sistem samostalnog čišćenja. On tretira plinove nastale izgaranjem dizelskog goriva i uklanja do 99,9% svih emisija čestica, bez obzira na veličinu čestica i operativnog stanja vozila.

Postoje dvije faze u procesu: prvi, čestice su uhvaćene u poroznom filteru izrađenom od silicijeva karbida. Nakon nekoliko stotina kilometara, faza regeneracije je postignuta, u kojoj se čestice spaljuju na vrlo visokoj temperaturi. Proces je automatski i posve neprimjetan.