Najnoviji automatski mjenjač EAT8 u usporedbi sa mjenjačem EAT6 može smanjiti potrošnju goriva za do 7 % zahvaljujući poboljšanom iskorištenju s proširenjem područja djelovanja sistema Stop & Start do 20 km/h i prelasku na osam brzina. Peugeot je lansirao svoj novi 8-stupanjski automatski mjenjač EAT8 s kojim će postepeno biti opremljena vozila sa dizelskim motorom BlueHDi i benzinskim motorom PureTech.
NIŽA POTROŠNJA I UDOBNOST
Novi automatski mjenjač EAT8 u usporedbi s mjenjačem EAT6 može smanjiti potrošnju goriva za do 7 % zahvaljujući:
- poboljšanom iskorištenju s proširenjem djelovanja sistema Stop & Start do 20 km/h i prelasku na osam brzina;
- uvođenju posebnog načina ECO s prebacivanjem u prazan hod (u rasponu od 20 do 130 km/h);
- manjoj masi i većoj kompaktnosti.
Mjenjač EAT8 tokom svog djelovanja pruža obilje udobnosti u vožnji zahvaljujući udobnom mijenjanju brzina na razini premium vozila koje omogućuju optimizirane promjene okretnog momenta između motora i mjenjača i prelazak na osam brzina. Prelaskom na osam brzina mogu se ograničiti skokovi okretaja motora prilikom svakog mijenjanja brzine. Novi mjenjač EAT8 svakodnevno pruža zaista vrhunsku udobnost u vožnji prilikom kretanja i prilikom izvođenja manevara tokom parkiranja.
INTUITIVNA UPOTREBA I ERGONOMIJA
Nov način upravljanja automatskog mjenjača Shift and Park by wire je nadasve jednostavan za upotrebu te potpuno intuitivan zahvaljujući ergonomskom električnom prekidaču. Brzinu može se promijeniti i sa ručicama mjenjača na volanu, pri čemu se automatska funkcija ne isključi.
Iz sigurnosnih razloga se funkcija Park uključi automatski kod zaustavljanja djelovanja motora.
Upravljanje smjera vožnje od sada se odvija automatski tokom korištenja sistema za pomoć u vožnji Park Assist ili prilagodljivog tempomata s funkcijom Stop, i to bez bilo kakvog vozačevog posredovanja.